ادعای جالب رییس هیئت مدیره نفت

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت‌تهران در مصاحبه با “ورزش سه” از آمادگی کامل تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ‌برتر پانزدهم خبر داد. وی درباره مشکلات تیم نفت در فصل گذشته اینچنین گفت: تیم ما در سال گذشته با کادرفنی و بازیکنان پرانرژی و جوان در سه جام مدعی بود، چیزی که تیم …

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت‌تهران در مصاحبه با “ورزش سه” از آمادگی کامل تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ‌برتر پانزدهم خبر داد. وی درباره مشکلات تیم نفت در فصل گذشته اینچنین گفت: تیم ما در سال گذشته با کادرفنی و بازیکنان پرانرژی و جوان در سه جام مدعی بود، چیزی که تیم های دیگر با آن درگیر نبودند؛ حضور در لیگ‌برتر و جام‌حذفی به عنوان یکی از شانس های قهرمانی و همچنین جنگیدن در میدان آسیایی فلشاری بیشتر از سایر تیم ها برما انداخته بود. با این حال توانستیم در لیگ قهرمانان آسیا با وجود همه آنچه به عنوان امکانات در اختیار ما بود، نماینده ای شایسته برای ایران باشیم و به دو جام دیگر را در یک قدمی، از دست بدهیم. البته باشگاه نفت با حضور در جمع ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تا همین جا هم به موفقیتی بزرگ دست یافته است که امیدواریم در ادامه هم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

حسینی در رابطه با ترکیب بازیکنان جدید تیم و میزان رضایت از خریدهای این فصل گفت: ما به عنوان نماینده ایران تمام تلاشمان را کردیم که کاستی ها و ضعف های تیم را بهبود ببخشیم و با ترکیب جوانان کوشای تیم با چند بازیکن باتجربه اصلاحات موردنظر کادرفنی و سرمربی خوبمان را پاسخگو باشیم و به همین دلیل از خریدهای این فصل رضایت کامل را داریم. ما برای پوشش خلأهای خط حمله نانگ و مومنی را که ارزشمند هستند به تیم اضافه کردیم و برای از دست دادن پادووانی هم سیدجلال حسینی را جایگزین او کردیم.

با تکیه بر توان سرمربی و کادرفنی ارزشمند و بازیکنان جوان و موثر روی کاغذ از شانس های اصلی قهرمانی هستیم و تلاش می‌ کنیم در میدان عمل هم چند هفته پیش از پایان لیگ، قهرمانی خود را مسجل کرده باشیم.

وی همچنین از مردم خواست با توجه به اینکه ایران تنها یک تیم در لیگ قهرمانان آسیا دارد، تیم نفت را نه به عنوان یک باشگاه که به عنوان نماینده ایران همراهی کرده و در پیروزی اش مشارکت کنند.

 

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا