کوچک‌زاده: بهترین‌ها را به آلمان اعزام کردیم

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، آخرین مسابقه جهانی تیراندازی برای کسب سهمیه المپیک اواسط مردادماه به میزبانی آذربایجان برگزار می‌شود. با توجه به اینکه پیش از این فدراسیون قرار بود ورزشکاران تفنگ و تپانچه را به اردوی هانوفر اعزام کند تا آنها با آمادگی بیشتری در مسابقات جهانی حضور داشته باشند، …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، آخرین مسابقه جهانی تیراندازی برای کسب سهمیه المپیک اواسط مردادماه به میزبانی آذربایجان برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه پیش از این فدراسیون قرار بود ورزشکاران تفنگ و تپانچه را به اردوی هانوفر اعزام کند تا آنها با آمادگی بیشتری در مسابقات جهانی حضور داشته باشند، اما اعزام ورزشکاران در تاریخ اعلام شده یعنی ۲۷ تیر به دلیل مشکلات مالی انجام نشد، اما در نهایت ۴ تیرانداز ایران امروز (یکشنبه) راهی آلمان شدند.

سیدرضا کوچک‌زاده مدیر اجرایی فدراسیون تیراندازی در این باره به فارس گفت: پیش از این قرار بود یک تیم ۹ نفره اعزام کنیم که بعد از مدتی به ۶ تیرانداز کاهش پیدا کرد و در نهایت نیز ۴ ورزشکار را امروز راهی هانوفر کردیم. این ورزشکاران بهترین‌ها هستند.

وی افزود: برنامه‌های تدارکاتی زیادی داشتیم که به دلیل مشکلات مالی لغو شد. تعدادی از ورزشکاران نیز در تهران کار می‌کنند، اما تمرینات خشک و بدون فشنگ است تا برای آذربایجان فشنگ داشته باشیم.

کوچک‌زاده در پاسخ به این سوال که شرایط برای اعزام ورزشکاران به آذربایجان فراهم است، عنوان کرد: تمام کارها انجام شده، قرارداد هم بستیم و بلیت‌ها را بدون اینکه پولی پرداخت کنیم گرفتیم و منتظر هستیم وزارت ورزش پولی را که قول داده در اختیار ما قرار دهد.

الهه احمدی، نجمه خدمتی، مه‌لقا جام بزرگ، محمد حسین کریمی و به سرمربیگری لازلو سوچک و سرپرستی ابراهیم اینانلو امروز به هانوفر اعزام شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا