خوروش: وضعیت “پادوانی” نامعلوم است

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا رسول خوروش، اظهارکرد: برابر راه آهن توانستیم تمام بازیکنان را مورد آزمایش قرار دهیم. بازیکنان جوان در این بازی از انگیزه خاصی برخوردار بودند و حسین فرکی از اکثر بازیکنان در این بازی تدارکاتی استفاده کرد. وی افزود: شیمبا، مهدی شریفی و حبیب گردانی در این …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا رسول خوروش، اظهارکرد: برابر راه آهن توانستیم تمام بازیکنان را مورد آزمایش قرار دهیم. بازیکنان جوان در این بازی از انگیزه خاصی برخوردار بودند و حسین فرکی از اکثر بازیکنان در این بازی تدارکاتی استفاده کرد.

وی افزود: شیمبا، مهدی شریفی و حبیب گردانی در این بازی به میدان نرفتند و متاسفانه “پادوانی” بازیکن جدید سپاهان دچار مصدومیت شد که هنوز وضعیت این بازیکن مشخص نیست. پزشکان تمام تلاش خود را برای بهبود او می‌کنند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: وحید نجفی بازیکن جوان سپاهان در این بازی یک گل به ثمر رساند و نمایش قابل قبولی داشت. امیدواریم در طول فصل نیز این بازیکن برای سپاهان گلزنی کند.

خوروش تصریح کرد: هر ۳ دروازه‌بان سپاهان به خوبی تمرین می‌کنند و رقابت سالمی با یکدیگر دارند. محرم نویدکیا هنوز آمادگی کامل ندارد، اما به خوبی به تمرینات خود ادامه می‌دهد.

وی در باره بازی اول سپاهان برابر استقلال خوزستان، خاطرنشان‌کرد: پیش بینی نتیجه که غیر ممکن است، اما باید از امتیاز میزبانی به نحو احسن استفاده کنیم تا هر ۳ امتیاز را بگیریم. به هر حال بازی آسانی در پیش نداریم و باید از فرصت چند بازی اول که در اصفهان است نهایت استفاده را ببریم.

تیم فوتبال سپاهان روز پنجشنبه در اصفهان پذیرای استقلال خوزستان است.

دکمه بازگشت به بالا