انریکه: یونایتد با فان خال سه گانه می‌گیرد

به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته دو تیم بارسلونا و منچستریونایتد به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت، یونایتد با ۳ گل موفق به کسب پیروزی مقابل آبی اناری ها شد.انریکه نیز به تمجید از سرمربی ۶۳ ساله یونایتد پرداخت. او گفت:”با حضور مربی مثل فان خال و بازیکنانی که در اختیار دارد، به نظر …

به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته دو تیم بارسلونا و منچستریونایتد به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت، یونایتد با ۳ گل موفق به کسب پیروزی مقابل آبی اناری ها شد.انریکه نیز به تمجید از سرمربی ۶۳ ساله یونایتد پرداخت.

او گفت:”با حضور مربی مثل فان خال و بازیکنانی که در اختیار دارد، به نظر می‌رسد تیمشان برای کسب همه ی جام ها دندان تیز کرده است. در طول یک سال خیلی اتفاقات ممکن است بیفتد. ما از یک جام بدون فصل موفق به کسب سه گانه شدیم. یونایتد می‌تواند چنین چیزی را رقم بزند. آنها باشگاه بزرگی هستند.”

انریکه سپس به انتقاد از شرایط زمین پرداخت و گفت:” زمین به حدی خشک بود که به دو تیم صدمه وارد کرد. ضربات ما خیلی به تیرک خورد و این بخشی از بازی است. امروز، به اندازه کافی در زدن ضربات پایانی دقیق نبودیم. در کنار زدن ضربات به تریک، خیلی موقعیت ایجاد کردیم.”

بارسا در دیدار بعدی خود به مصاف فیورنتینا خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا