لوو: خدیرا در سری A موفق می شود

به گزارش “ورزش سه”، یواخیم لوو به تمجید از سامی خدیرا پرداخت و این بازیکن که به تازگی با یوونتوس قرارداد امضا کرده است را یک فوتبالیست باانگیزه و جاه‌طلب خواند. او به “توتو اسپورت” گفت:” سامی یک بازیکن در سطح جهانی است. او این قابلیت را دارد که در هر لیگ و در هر …

به گزارش “ورزش سه”، یواخیم لوو به تمجید از سامی خدیرا پرداخت و این بازیکن که به تازگی با یوونتوس قرارداد امضا کرده است را یک فوتبالیست باانگیزه و جاه‌طلب خواند.
او به “توتو اسپورت” گفت:” سامی یک بازیکن در سطح جهانی است. او این قابلیت را دارد که در هر لیگ و در هر سطحی هنرش را به نمایش بگذارد. مخصوصا حالا که با آلمان قهرمانی جام جهانی را هم از آن خود کرده است، به راه پرافتخار خود ادامه خهواد داد، چرا که او اهداف جاه‌طبانه‌ای در سر می‌پروراند.
او را تحسین می‌کنم زیرا برای منافع تیم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند. علاوه بر آن من فکر می‌کنم او به سرعت در ایتالیا روی نوار موفقیت قرار خواهد گرفت و در آن کشور احساس راحتی خواهد کرد. او از شخصیتی قوی برخوردار است، یک جنگجوی واقعی است و این را در طول جام جهانی ثابت کرد؛ قبل از آن هم وقتی برای همراهی تیم ملی در تورنمنت برزیل با زحمت زیاد بر مصدومیت زانو غلبه کرد، نشان داد چه بازیکن باانگیزه‌ای است.”
گفتنی است خدیرا بعد از پشت سر گذاشتن دورانی سخت در رئال مادرید با نارضایتی از کهکشانی‌ها جدا شد و به ایتالیا رفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا