اجرای فوق‌العاده‌ای برای «ستوانِ اینیشمور»

طبق اعلام دست‌اندرکاران این تئاتر، از آن جا که این نمایش مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته است و فقط تا روز جمعه ۹ مرداد روی صحنه خواهد بود، اجرای فوق‌العاده‌ای در روز شنبه ۳ مرداد برای آن در نظر گرفته شده است. اجرای نمایش «ستوانِ اینیشمور» از روز چهارشنبه ۳ تیرماه آغاز شده و تا …

طبق اعلام دست‌اندرکاران این تئاتر، از آن جا که این نمایش مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته است و فقط تا روز جمعه ۹ مرداد روی صحنه خواهد بود، اجرای فوق‌العاده‌ای در روز شنبه ۳ مرداد برای آن در نظر گرفته شده است.

اجرای نمایش «ستوانِ اینیشمور» از روز چهارشنبه ۳ تیرماه آغاز شده و تا کنون در ۲۶ اجرای خود میزبان بیش از پنج هزار تماشاگر بوده است.

این نمایش کاری از گروه تئاتر «لیو» با طراحی و کارگردانی سرپرست این گروه، محمدحسن معجونی است و رها شیرازی و مهدی چاکری به عنوان دستیاران کارگردان در این اجرا با معجونی همکاری می‌کنند.

«ستوانِ اینشمور» اثر مارتین مک دونا، ترجمه‌ی زهرا جواهری است.

بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: رضا بهبودی، سعیدچنگیزیان، مازیار سیدی، هوتن شکیبا، امیرحسین طاهری، به‌آفرید غفاریان، فربد فرهنگ و نوید محمدزاده.

در نمایش «ستوانِ اینشمور»، بهارک خاوری و لیلا پرورش به عنوان تهیه کننده حضور دارند. طراح لباس این نمایش سمانه حسینی و طراح آکسسوار آن شیما میرحمیدی است.

نیما پورکریمی طراحی صدای «ستوان اینیشمور» را برعهده دارد. همچنین بهراد جوانبخت گرافیست این نمایش است و رضا قاضیانی به عنوان عکاس با «ستوانِ اینیشمور» همکاری می‌کند.

در این نمایش بهارک خاوری و پریا نجم روشن طراحی گریم را برعهده دارند و روابط عمومی«ستوانِ اینیشمور» مریم سپهری است.

این نمایش هر شب ساعت ۲۱ در نمایش‌خانه‌ی ایرانشهر سالن ناظرزاده کرمانی به روی صحنه می‌رود.

«ستوانِ اینیشمور» روز شنبه نیز ساعت ۲۱ اجرا خواهد داشت.

علاقمندان به دیدن این نمایش می‌توانند برای خرید بلیت به سایت گیشه نت مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا