سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیارد ریالی همراه اول در لرستان

به گزارش موبنا، «وحید صدوقی» در شورای اداری استان با بیان این‌که بیش از ۵۰ سایت تا پایان سال در لرستان راه‎اندازی می‎شود، اظهار کرد: با راه‎اندازی این سایت‎ها تعداد سایت‎های استان به یک‎صد سایت می‌رسد. وی ادامه داد: همراه اول ۳۲۰ میلیارد ریال در استان سرمایه‎گذاری کرده و تا پایان امسال ۱۷۰ میلیارد ریال …

به گزارش موبنا، «وحید صدوقی» در شورای اداری استان با بیان این‌که بیش از ۵۰ سایت تا پایان سال در لرستان راه‎اندازی می‎شود، اظهار کرد: با راه‎اندازی این سایت‎ها تعداد سایت‎های استان به یک‎صد سایت می‌رسد.
وی ادامه داد: همراه اول ۳۲۰ میلیارد ریال در استان سرمایه‎گذاری کرده و تا پایان امسال ۱۷۰ میلیارد ریال سرمایه‎گذاری می‌کند.
مدیرعامل شرکت همراه اول با بیان این‌که در راستای توسعه‌ی شبکه استان، ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه می‎شود، تصریح کرد: بیش از ۵۰ سایت تا پایان سال در لرستان راه‎اندازی می‌شود که با احتساب سایت‎های قبلی این رقم به یک‎صد سایت خواهد رسید.
صدوقی به توسعه اپراتورهای نسل ۳ و ۴ در لرستان اشاره کرد و افزود: فعالیت لرستان در این‎باره طی یک‎سال گذشته مطلوب بوده است.
وی با تأکید براین‌که پس از گذشت ۸ ماه از واگذاری خدمات اپراتورهای نسل ۳ و ۴ خدمات اپراتور نسل ۳ در شهرهای خرم‎آباد، بروجرد، الیگودرز، دورود، کوهدشت و نورآباد و نسل ۴ در خرم‎آباد و بروجرد راه‎اندازی شده است، یادآورشد: ۵۰ سایت اپراتور نسل دوم در روستاهای استان و مناطق گردشگری راه‎اندازی شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار سیمکارت همراه اول در لرستان واگذارشده و ۴.۹۷ درصد لرستان تحت پوشش همراه اول هستند.
صدوقی با بیان این‌که ۸۵۰ هزار مشترک ایرانسل و همراه اول در لرستان داریم، خاطرنشان کرد: هم‌چنین ۶۸ هزار نفر مشترک همراه اول از شبکه سیمکارت روستایی GSM استفاده می‎کنند.
وی با اشاره به این‌که پوشش همراه اول در جاده‎های ریلی ۶۱ درصد است، خاطرنشان کرد: ۷۹۱ کیلومتر از جاده‎های استان تحت پوشش شبکه همراه اول هستند.
وی تصریح کرد: زیرساخت شبکه همراه اول در لرستان ۲۱ ساله بوده که در همه‌ی زیرساخت‎ها نوسازی انجام شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا