بهبود اقتصاد منوط به هدفمندکردن پرداخت یارانه‌ها

شهباز حسن پور بیگلری درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،بااشاره به برخی زمزمه‌ها مبنی بر آغاز دور جدیدی ازحذف یارانه غیرنیازمندان همزمان با پنجاه وسومین مرحله پرداخت یارانه نقدی درماه جاری،گفت: دولت باید حذف دهک‌های پردرآمد را برای اجرای صحیح قانون و همچنین کمک به بخش تولید در دستور کار خود قرار دهد. تسریع درشناسایی …

شهباز حسن پور بیگلری درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،بااشاره به برخی زمزمه‌ها مبنی بر آغاز دور جدیدی ازحذف یارانه غیرنیازمندان همزمان با پنجاه وسومین مرحله پرداخت یارانه نقدی درماه جاری،گفت: دولت باید حذف دهک‌های پردرآمد را برای اجرای صحیح قانون و همچنین کمک به بخش تولید در دستور کار خود قرار دهد.

تسریع درشناسایی اقشار پردرآمد برای حذف از دریافت یارانه به بهبود اقتصاد کشور کمک می کند

نماینده مردم سیرجان و بردسیر درمجلس شورای اسلامی،با تاکید براینکه دولت ابزارهای لازم برای شناسایی دهک‌های پردرآمد را دراختیار دارد،تصریح کرد: تسریع درشناسایی اقشار پردرآمد برای حذف از دریافت یارانه نقدی به بهبود هرچه سریع تر وضعیت اقتصادی کشور کمک شایانی می کند.

رونق تولید با هدایت قانونمند اعتبارات هدفمندی

این نماینده مردم درمجلس نهم، با بیان اینکه کمک به بحث تولید باید با ارایه اعتبارات کافی به این حوزه همراه باشد، تاکید کرد: درصورتی که دولت بتواند با شناسایی اقشار پردرآمد نسبت به حذف آنان اقدام کند به طورحتم اعتبارات به دست آمده به سمت تولید و صنعت سرازیر خواهد شد.

وی ادامه داد: دولت باید با درنظرگرفتن مزایای اجرای صحیح قانون هدفمندی با هر نوع دستور یا خواسته ای مبنی بر ادامه پرداخت یارانه به اقشار پردرآمد مقابله کند.

حسن پور بیگلری با بیان اینکه پرداخت یارانه به برخی از دهک‌های جامعه که با همین میزان اندک روزگار می گذرانند نباید با افرادی که صاحبان خودروها و منازل لوکس هستند برابر باشد، تصریح کرد: دولت باید بداند که تنها وظیفه حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه را برعهده دارد؛چرا که این مهم در تمامی کشورها مورد توجه دولت ها است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تاکنون بارها کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اعلام آمادگی برای کمک به دولت خواهان اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه ها بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا