جنجال برسرزندگی کردن با فرزندان

به گزارش آرمان، چندی پیش زوج میانسالی به دادگاه خانواده رفتند و درخواست طلاق دادند. مرد میانسال در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی چند ماه است که همسرم سر موضوعی بی اهمیت جنجال به راه انداخته است. چند وقت پیش ما تصمیم گرفتیم به خارج از کشور برویم و پیش فرزندانمان زندگی …

به گزارش آرمان، چندی پیش زوج میانسالی به دادگاه خانواده رفتند و درخواست طلاق دادند. مرد میانسال در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی چند ماه است که همسرم سر موضوعی بی اهمیت جنجال به راه انداخته است. چند وقت پیش ما تصمیم گرفتیم به خارج از کشور برویم و پیش فرزندانمان زندگی کنیم. یك دخترم در كانادا زندگی می کند و پسرم هم در هلند است. از آن وقتی که تصمیم به رفتن گرفتیم همسرم لجبازی می کند و می گوید که می خواهد پیش پسرش به هلند برود. در صورتیکه ما در كانادا راحت تریم و بهتر می توانیم یک زندگی برای خودمان بسازیم.

وی افزود:ما تا به حال چندین بار به كانادا رفتیم و در آنجا کنار دخترمان زندگی آرام و راحتی داشتیم. در صورتیکه فقط یکبار به هلند پیش پسرم رفتیم. من نمی توانم به هلند بروم و وقتی دیدم که پای حرف خودش ایستاده است به او گفتم از هم جدا شویم و او پیش پسرش برود و من هم پیش دخترم به كانادا بروم.

زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی دختر من در كانادا برای خودش زندگی تشکیل داده و ما هروقت بخواهیم می توانیم پیش او برویم و به آن سر بزنیم. ولی پسرم در کشور غربت تنها مانده و ما خیلی نتوانستیم سری به او بزنیم. برای همین می گویم پیش پسرم برویم و هروقت خواستیم به دخترمان هم سری بزنیم. اما شوهرم خودخواهی می کند و اصلا به حرف من گوش نمی کند.وقتی قاضی صحبت های هردو را شنید، دلیل آنها برای جدایی را کافی ندانست. او سعی كرد با صحبت هایش این زوج را از جدایی منصرف کند در نهایت این زوج میانسال نیز پس از صحبت های قاضی از جدایی منصرف شدند و با هم آشتی كردند.

در این رابطه بیشتر بخوانید: http://www.tabnak.ir/fa/news/518297/%D8%AC%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%B3%D8%B1%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86 © www.tabnak.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا