آتش سوزي انبار کالا در جنوب شهر تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در محل حادثه در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در تشریح حادثه گفت: ساعت ۵ و ۱۲ دقیقه بامداد امروز آتش سوزی گسترده ای به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان از ۶ ایستگاه آتش نشانی همراه خودروهای پشتیبانی، تانکر آب و تجهیزات ایمنی و …

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در محل حادثه در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در تشریح حادثه گفت: ساعت ۵ و ۱۲ دقیقه بامداد امروز آتش سوزی گسترده ای به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان از ۶ ایستگاه آتش نشانی همراه خودروهای پشتیبانی، تانکر آب و تجهیزات ایمنی و تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

جلال ملکی با اشاره به اینکه آتش نشانان در حدود دو دقیقه پس از اطلاع به محل حادثه رسیدند افزود: زمانی که آنها به محل حادثه رسیدند آتش به طور گسترده ای شعله ور شده بود و حتی از سقف انبار زبانه می کشید به طوری که از فاصله های دور هم قابل رویت بود و سقف انبار هم تخریب شد.

وی گفت: انبار مسقفی به وسعت بیش از ۱۵۰۰ متر مربع که کالاهای مختلفی از جمله نخ، پارچه، لوازم یدکی خودرو و کالاهای دیگر در حجم خیلی زیاد و ناایمن در کنار هم چیدمان شده بود در آتش سوخت .

ملکی ادامه داد: آتش نشانان با تلاش بسیار زیاد از چند طرف اقدام به اطفای حریق کردند و در پایان توانستند آتش را کاملا مهار و خاموش کنند.

نوشته های مشابه

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و تنها دو نفر دچار دودگرفتگی خفیف شدند اما خسارت مالی زیادی بر جا ماند.
وی افزود: علت حادثه در دست بررسی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا