استرلینگ با ۵۲۰ میلیارد تومان به منچسترسیتی پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس، منچسترسیتی عاقبت به خواسته خود یعنی جذب مهاجم ملی‌پوش و جوان لیورپول رسید و با رقمی بالغ بر ۱۴۰.۵ میلیون یورو(۵۲۰ میلیارد تومان) این گلزن ۲۰ ساله و جویای نام را شکار کرد. براساس اظهارات براندن راجرز، سرمربی تیم آنفیلدی،‌ لیورپول بر سر این گلزن با من‌سیتی به توافق رسید. این …

به گزارش خبرگزاری فارس، منچسترسیتی عاقبت به خواسته خود یعنی جذب مهاجم ملی‌پوش و جوان لیورپول رسید و با رقمی بالغ بر ۱۴۰.۵ میلیون یورو(۵۲۰ میلیارد تومان) این گلزن ۲۰ ساله و جویای نام را شکار کرد.

براساس اظهارات براندن راجرز، سرمربی تیم آنفیلدی،‌ لیورپول بر سر این گلزن با من‌سیتی به توافق رسید.

این مربی در کنفرانس خبری اظهارداشت: وضعیت بوجود آمده شکل ساده‌ای دارد. باشگاه لیورپول با تیمی دیگر بر سر انتقال رحیم استرلینگ توافق کرده است. از این رو قرار است رحیم هرچه سریع‌تر در تست پزشکی من‌سیتی شرکت کند.

مطابق این اظهارات قرارداد آبی‌های آسمانی شهر منچستر با استرلینگ بعد از انجام آزمایشات پزشکی امضا می‌شود.

برای به خدمت‌گیری این گلزن که هدف بسیاری از تیم ‌های اروپایی از جمله بایرن مونیخ و رئال مادرید بوده، من‌سیتی ۶۸ میلیون یورو به حساب لیورپول واریز کرد. رقمی که تاکنون در سطح لیگ برتر سابقه نداشت.

ضمن آنکه دستمزد خالص سالیانه این مهاجم ۱۴.۵ میلیون یورو خواهد بود که به ازای ۵ سال همکاری بالغ بر ۷۲.۵ میلیون یورو خواهد شد. بر این اساس تیم قهرمان دو فصل قبل لیگ برتر انگلیس بابت این گلزن بودجه‌ای ۱۴۰.۵ میلیون یورویی روی میز گذاشته است.

درپی انتشار اظهارات راجرز و تایید خبر انتقال استرلینگ، رسانه‌های محلی به سرعت از بزرگترین نقل و انتقال تابستانی «سیتی‌ها»‌ نام برده‌اند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا