رییسی: فلسطین فراموش نمی شود

منطقه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی در جمع راهپیمایان روز قدس و نمازگزاران بیرجند با بیان این‌که «در مذاکرات هسته‌ای به دنبال کسب موفقیت مردم ایران و عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی هستیم» گفت: با این حال اگر حتی در مذاکرات به نتیجه دلخواه خود هم برسیم، جهانیان بدانند اسراییل باز هم در …

منطقه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی در جمع راهپیمایان روز قدس و نمازگزاران بیرجند با بیان این‌که «در مذاکرات هسته‌ای به دنبال کسب موفقیت مردم ایران و عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی هستیم» گفت: با این حال اگر حتی در مذاکرات به نتیجه دلخواه خود هم برسیم، جهانیان بدانند اسراییل باز هم در امان نخواهد بود.

وی افزود: به برکت این رویداد بزرگ سیاسی که از ابتدای پیروزی انقلاب توسط حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذشته شد تا امروز، شاهدیم هر سال آمار شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس بیشتر از سال گذشته می‌شود.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان اظهار کرد: به برکت همین خیزش عمومی مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اگر تا چند سال قبل آمریکا و اسراییل تنها از حزب الله لبنان هراس داشتند، امروز نمونه‌های دیگری از این حزب الله در سوریه، عراق و یمن ظهور کرده و همین نیروهای مردمی موجب صد چندان شدن وحشت استکبار و ایادی او در منطقه خاورمیانه شده است.

وی از گروه تروریستی و تکفیری داعش به عنوان آدرس غلط آمریکا و اسراییل در منطقه یاد کرد و گفت: آنها این مولود نامشروع را پدید آوردند تا ضمن ایجاد اختلاف بین مسلمانان، حواس آنها را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی دور کنند.

رییسی از قدس به عنوان پاره تن اسلام یاد کرد و افزود: این بخش از جغرافیای اسلام مهمترین موضوع حیاتی بلاد اسلامی است و جریان‌های تکفیری و داعش هر قدر هم بر فعالیت خود بیافزایند، باز مردم مسلمان جهان به برکت آموزه‌های امام راحل، از قدس به عنوان یک راهبرد و استراتژی وحدت‌آفرین فراموش‌شان نخواهد شد.

دادستان کل کشور افزود: امروز نیز ما در عین حال که هوشمندانه مذاکرات هسته‌ای را پیش می‌بریم، اما اعتقاد داریم طرف مقابل ما به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

در پایان این مراسم قطعنامه راهپیمایی روز قدس در هفت ماده قرائت و حاضران با فریادهای تکبیر آن را تایید کردند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا