خواننده ای که برترین گیاه خوار معروف دنیا شد

عنوان برترین چهره گیاه خوار معروف دنیا PETA ‘s Vegetarian Celebrity of 2015 که توسط این موسسه به خانم مایلی داده شده است، به دلیل فعالیت‌های وی در حمایت از حقوق حیوانات و رژیم غذایی بدون گوشت وی در سال‌های اخیر می‌باشد. موسسه پتا در اطلاعیه ای که بر روی پرتال خود منتشر کرده است …

عنوان برترین چهره گیاه خوار معروف دنیا PETA ‘s Vegetarian Celebrity of 2015 که توسط این موسسه به خانم مایلی داده شده است، به دلیل فعالیت‌های وی در حمایت از حقوق حیوانات و رژیم غذایی بدون گوشت وی در سال‌های اخیر می‌باشد.

موسسه پتا در اطلاعیه ای که بر روی پرتال خود منتشر کرده است و با بازتاب گسترده ای داشته است، دلیل انتخاب مایلی سایروس به این عنوان را، آهنگ وی درباره ماهی‌های بادکنکی beloved blowfish و حمایت ایشان از حقوق حیوانات و پرهیز از خوردن گوشت حیوانات و علاقمندی به گیاه خواری اعلام کرده است.

موسسه حمایت اخلاقی از حقوق حیوانات Ethical Treatment of Animals (PETA)، یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های حمایت از حقوق حیوانات در جهان است که بیش از ۳ میلیون عضو دارد. این سازمان در نشانی.peta.org فعالیت دارد و برای حمایت از حقوق حیوانات و ترویج گیاه خواری در دنیا، برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند. یکی از برنامه‌های سالانه این سازمان، انتخاب برترین چهره مشهور دنیا در عالم هنر و موسیقی است که برای حمایت از حیوانات، کارهای شایسته ای انجام داده است. امسال، مایلی سایروس به عنوان برترین چهره مشهور گیاه خوار دنیا انتخاب شد.

شعار این سازمانان است که حیوانات، متعلق به انسان‌ها نیستند و برای خوردن، پوشیدن، تفریح کردن و حتی بد رفتاری کردن، راه‌های دیگری باید انسان برگزینند!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا