بازار تلفن همراه تهران،روزگار خوشی ندارد

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فعالان بازار، کاهش قدرت خرید مردم و وضعیت نامناسب اقتصادی از دلایل اصلی است که باعث شده تا مشتریان تمایلی به خرید انواع گوشی های تلفن همراه موجود در بازار نداشته باشند.“پیام رسولی” یکی از فعالان بازار در این باره گفت: شرایط فعلی بازار تلفن همراه …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فعالان بازار، کاهش قدرت خرید مردم و وضعیت نامناسب اقتصادی از دلایل اصلی است که باعث شده تا مشتریان تمایلی به خرید انواع گوشی های تلفن همراه موجود در بازار نداشته باشند.
“پیام رسولی” یکی از فعالان بازار در این باره گفت: شرایط فعلی بازار تلفن همراه تنها مربوط به این ایام نیست. چرا که این بی رونقی ازنخستین روز کاری سال جدید شروع شده است.
وی افزود: بازار گوشی تلفن همراه در تهران بعد از تعطیلات نوروزی تا کنون به دلیل کاهش خریدوفروش روزهای  بی رونقی را پشت سر می گذراند تا جایی که بیشتر برندهای معتبر گوشی تلفن همراه نظیر نوکیا، سونی اریکسون و سامسونگ با ثبات قیمت مشخص در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر تنها گوشی هایی که در میانگین قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان قر ار داشتند میزان بیشترین تقاضا را در بازار تلفن همراه به خود اختصاص  خواهند داد و ما بقی گوشی ها با قیمت های بالاتر به طور محدود به خریدوفروش رسید.
وی افزود: در همین حال در پی کاهش تقاضا برای انواع گوشی های کارکرده اکثر مشتریان تمایل به خرید گوشی های دست دوم و کارکرده پیدا کرده اند.
در همین حال یکی دیگر از فروشندگان معتقد است: این شرایط موقتی است و از اواسط ماه جاری میزان خریدوفروش این کالای ارتباطی افزایش می یابد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا