ادامه فعالیت دست فروشان و دلالان گوشی تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، نیروی انتظامی برای کنترل بازار، هراز گاه اعلام اجرای طرح جمع آوری دست فروشان گوشی موبایل می کند. ولی متاسفانه تا کنون اقدام جدی و چشمگیری در این زمینه دیده نشده است. اختیار بازار گوشی تلفن همراه در دست قاچاچیانی است که بیش از ۹۰ درصد بازار را به خود اختصاص داده …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، نیروی انتظامی برای کنترل بازار، هراز گاه اعلام اجرای طرح جمع آوری دست فروشان گوشی موبایل می کند. ولی متاسفانه تا کنون اقدام جدی و چشمگیری در این زمینه دیده نشده است. اختیار بازار گوشی تلفن همراه در دست قاچاچیانی است که بیش از ۹۰ درصد بازار را به خود اختصاص داده اند. دست فروشان و دوره گردان خیابانی  نیز به خریدوفروش انواع گوشی های قاچاق و سرقتی می پردازند.
 یکی از مشکلات ناشی از فعالیت دوره گردان و دست فروشان، افزایش خرید و فروش گوشی های سرقتی و دست دوم بازسازی شده است که هیچ گونه گارانتی یا خدمات پس از فروشی ندارند. این امر تنها به زیان مصرف کننده خواهد بود.
 در پی رواج بازار دست فروشان، نیروی انتظامی هم تا کنون نتوانسته به مبارزه با عرضه گوشی های قاچاق و جمع آوری دست فروشان بپردازد. نهادهای مختلفی از تاسیس تشکل ها و کمیته های نظارت و کنترل بازار تلفن همراه خبر داده اند. اما تا امروز هیچ یک از این وعده ها به تحقق و سرانجام نرسیده است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا