چراغ بازار گوشی تلفن همراه خاموش است

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی هفته ای که گذشت بازار گوشی تلفن همراه به دلیل کاهش تقاضا روزهای بی رونقی را سپری کرد و به همین دلیل بهای تمامی گوشی های موجود در بازار با نوسان قیمت چندانی روبرو نشد. شرایط فعلی حاکم بر بازار تلفن همراه تنها مربوط به هفته گذشته نمی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی هفته ای که گذشت بازار گوشی تلفن همراه به دلیل کاهش تقاضا روزهای بی رونقی را سپری کرد و به همین دلیل بهای تمامی گوشی های موجود در بازار با نوسان قیمت چندانی روبرو نشد. شرایط فعلی حاکم بر بازار تلفن همراه تنها مربوط به هفته گذشته نمی شود. این بی رونقی ازنخستین روز کاری سال جدید جریان داشت. کاهش قدرت خرید مردم و وضعیت نامناسب اقتصادی که از جمله مشکلات عدیده در سال گذشته به شمار می آمد نیز در سال جدید همچنان ادامه دارد.
بازار گوشی تلفن همراه در تهران بعد از تعطیلات نوروزی به دلیل کاهش خرید و فروش، بی رونق است و بیشتر برندهای معتبر گوشی تلفن همراه نظیر نوکیا، سونی اریکسون و سامسونگ با ثبات قیمت در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
به گفته فروشندگان، در هفته ای که گذشت، گوشی های با میانگین قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان بیشترین تقاضا را در بازار تلفن همراه به خود اختصاص دادند و گوشی های با قیمت های بالاتر، محدود خریدوفروش شد. فعالان بازار گوشی تلفن همراه برآورد دقیقی از نوسان قیمت ها  با شرایط فعلی بازار تلفن همره ندارند و پیش بینی می کنند انواع گوشی های تلفن همراه موجود در بازار در هفته آینده با کاهش قیمت پنج تا ۱۰ هزار تومانی روبرو شود.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا