شبکه های اجتماعی مسلط بر اینترنت موبایلی

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اینتو موبایل، داده های تحقیقات موسسه گروند تروث نشان می دهد، بیش از نیمی  از زمان استفاده از اینترنت موبایلی (۵۹.۸ درصد) صرف کار با شبکه های اجتماعی برای ارتباط با دوستان می شود. سایر موارد استفاده از اینترنت موبایلی شامل بازدید وب سایت ها، وب سایت …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اینتو موبایل، داده های تحقیقات موسسه گروند تروث نشان می دهد، بیش از نیمی  از زمان استفاده از اینترنت موبایلی (۵۹.۸ درصد) صرف کار با شبکه های اجتماعی برای ارتباط با دوستان می شود. سایر موارد استفاده از اینترنت موبایلی شامل بازدید وب سایت ها، وب سایت های اپراتور، پیام رسانی و دانلود بوده است. اما هیچ یک به اندازه استفاده از شبکه های اجتماعی نبوده اند.
نتیحه جالب تر اینکه سایت های اجتماعی محبوبی مانند Facebook و یا MySpace بیشترین میزان بازدید را نداشته اند. بلکه سایت های اجتماعی مختص موبایل مانند MocoSpace یا AirG رتبه اول را بدست آورده اند. یکی از محققان این موسسه اعتقاد دارد: Facebook و MySpace ممکن است جذاب ترین سرگرمی پای رایانه باشند. اما سایت های مختص موبایل مانند Facebook و یا MySpace و AirG در تلفن های همراه بیشتر جلب توجه می کنند.
نتایج این تحقیق نشان دهنده اهمیت وب سایت هایی است که مختص تلفن همراه طراحی شده اند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا