تغییرات آیفون ۴G

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از unbeatable، آیفون ۴G از باتری بزرگتر، دوربین تماس تصویری، نمایشگر جدید با وضوح بسیار بالا و بدنه کوچک تر برخوردار است. باتری آیفون  G4 ، نوزده درصد بزرگ تر از آیفون قبلی است. اپل همچنین طبق درخواست کاربران برای افزودن دوربین تماس تصویری، یک دوربین برای مکالمه ویدیویی در …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از unbeatable، آیفون ۴G از باتری بزرگتر، دوربین تماس تصویری، نمایشگر جدید با وضوح بسیار بالا و بدنه کوچک تر برخوردار است. باتری آیفون  G4 ، نوزده درصد بزرگ تر از آیفون قبلی است. اپل همچنین طبق درخواست کاربران برای افزودن دوربین تماس تصویری، یک دوربین برای مکالمه ویدیویی در آیفون ۴G ارایه داده است. احتمالا چت ویدیویی با استفاده از نرم افزار iChat خود اپل امکان پذیر خواهد بود و اگر اپل نتواند آن را در سیستم عامل ادغام کند یک برنامه جداگانه برای این کاربرد ارایه خواهد داد. به این ترتیب کاربران از بازی های بسیار جالبی مانند بازی های بر مبنای ویدیو برخوردار خواهند شد.
نمایشگر آیفون ۴G از وضوح بیشتری نسبت به آیفون ۳GS برخوردار است. نمایشگر جدید با وضوح ۹۶۰ x 640 پیکسل ارایه خواهد شد بنابراین با توجه به اندازه خود سطح بی همتایی از جزئیات را ارایه می دهد. آیفون ۴G فقط کمی کوچک تر از آیفون ۳GS است که دلیل آن هم استفاده از باتری بزرگ تر است.
اندازه قطعات الکترونیک آیفون جدید کوچک تر شده در حالیکه عملکرد آن بهبود یافته است. این موضوع به دلیل اینکه هزینه قطعات و مصرف نیروی دستگاه را کاهش می دهد اهمیت دارد.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا