سرعت گیر اینترنتی

 اعترا ضهای پی در پی به وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین شکایت به مراتب بالاتر کار را به جایی رساند که سلیمانی وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین سخنرانی در مراسم تودیع خود اعلام کرد که سرعت اینترنت و همچنین قطعی پی درپی آن هیچگونه ارتباطی به وزارت ارتباطات ندارد …

 اعترا ضهای پی در پی به وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین شکایت به مراتب بالاتر کار را به جایی رساند که سلیمانی وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین سخنرانی در مراسم تودیع خود اعلام کرد که سرعت اینترنت و همچنین قطعی پی درپی آن هیچگونه ارتباطی به وزارت ارتباطات ندارد هرچند وزیر ارتباطات در آخرین حضور خود این جمله را بیان کرد و از امضاکنندگان شکایت به مراجع بالاتر گله کرد اما سرانجام مشکل اینترنت یا بهتر مشکل های اینترنت را در کشور با یک جمله بیان کرد که مشخص شود وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که متولی این مهم است درخصوص اینترنت هیچگونه برنامه  و یا اختیار عملی ندارد،هرچند که دارای بیشترین کاربر  در خاورمیانه است به طوری که براساس گزارش یک موسسه پژوهشی کاربران اینترنت در منطقه خاورمیانه و  آفریقای شمالی۵/۲ درصد کاربران اینترنت جهان را تشکیل می دهند..
به طوری که در منطقه خاورمیانه ایران دارای بیشترین کاربر و پس از آن امارات متحده عربی قرار دارد، حال با وجود این تعداد کاربر و همچنین افزایش روز به روز و شاید لحظه به لحظه کاربران اینترنت مشخص نیست که سرانجام اینترنت کاربران ایرانی چه میشود. این در حالی است که با الکترونیک شدن بسیاری از خدمات که از ۴ یا ۵ سال پیش طرح آن در حال اجراست نیاز به اینترنت آن هم ازنوع   پرسرعت بسیار احساس می شود  تا در حین انجام یا دریافت یک خدمت اینترنت قطع نشود.
حال با جمله سلیمانی وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات که آب پاکی را به دست کاربران ریخت  و بی پاسخی وزیر فعلی(تقی پورکه افزایش سرعت اینترنت و کاهش قیمت را ازجمله برنامه های خود در مسند وزارت اعلام کرد) در خصوص اینترنت  مشخص نیست که چه نهادی مسوول اینترنت در کشور است و اینکه سرانجام اینترنت پرسرعت چه میشود؟ یا اینکه اگربا استناد به حرف وزیر سابق ر ارتباطات و فناوری اطلاعات  اگر و وزارتخانه ای به آن بزرگی با نام ارتباطات و فناوری اطلاعات مسوول وپاسخگوی اینگونه مسایل نیست، پرسشها، انتقادها و … باید از چه کسی پرسیده شود و پیگیری آن بر عهده چه وزارتخانه ای است؟
 آیا تنها شانه خالی کردن از موضوع به این مهمی میتواند جوابگوی تمام مشکل ها در این زمینه باشد؟ آیا با پاک کردن صورت مساله کاربران ایرانی دیگر شاهد قطعی و یا کند شدن سرعت اینترنت نیستند؟! لطفا در صورت پاسخگویی به کاربران نیز اطلاع داده شود.
 ۱۸۲/۱۵

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا