نوت بوک‌های مقاوم و سبز لنوو به بازار می آید

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تی جی دیلی، نوت بوک‌های جدید لنوو با نام های ThinkPad L412 و ThinkPad L512 راهی بازار می شوند. ۳۰ درصد از مواد و ابزاری که در ساخت این نوت بوک ها بکار گرفته شده از مواد بازیافتی است. این نوت بوک ها همچنین از استانداردهای ارتش برای …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تی جی دیلی، نوت بوک‌های جدید لنوو با نام های ThinkPad L412 و ThinkPad L512 راهی بازار می شوند. ۳۰ درصد از مواد و ابزاری که در ساخت این نوت بوک ها بکار گرفته شده از مواد بازیافتی است. این نوت بوک ها همچنین از استانداردهای ارتش برای قابلیت مقاومت در برابر شرایط سخت و درجه حرارت بالا و پایین، ضربه، گرد و خاک و سقوط از ارتفاع را دارند.
نوت بوک L412 دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی است.  صفحه نمایش L512  هم ۱۵  اینچی LCD است. هر دو نوت بوک از پردازنده i3  و i5اینتل پشتیبانی می کنند.
باتری این دو دستگاه قادر به نگه داشتن شارژ به مدت هشت ساعت است.
وضوح تصویر صفحه نمایش این دستگاه ها ۷۶۸×۱.۳۶۶ پیکسل گزارش شده و از کارت گرافیک GMA اینتل برخوردارند. پشتیبانی از اتصالات WiMax, WWAN, WLAN و بلوتوث از دیگر امکانات این دستگاه ها است. لنوو اعلام کرده این نوت بوک ها را از ماه آینده با قیمت ۶۴۹ دلار راهی بازار می کند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا