رایزنی با شرکتهای خارجی برای تولید مدلهای خاص گوشی تلفن همراه

این مقام مسئول در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به اهمیت نقش صنعت در سال جاری، موضوع رشد تولیدات داخلی با جدیت پیگیری می‌شود و در این راستا بحث تولید گوشی تلفن همراه نیز از طریق مشارکت با برندهای معتبر جهانی در دستور کار قرار دارد. وی افزود: در صورت …

این مقام مسئول در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به اهمیت نقش صنعت در سال جاری، موضوع رشد تولیدات داخلی با جدیت پیگیری می‌شود و در این راستا بحث تولید گوشی تلفن همراه نیز از طریق مشارکت با برندهای معتبر جهانی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در صورت توافق با طرف‌های خارجی، نمونه مورد نظر طراحی و به طور اختصاصی در ایران تولید خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعرفه واردات گوشی تلفن همراه طی سال جاری تغییری نخواهد داشت، تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۹۵ درصد گوشی‌های مورد نیاز بازار داخلی از طریق قاچاق تأمین و این نوع گوشی‌ها حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد ارزان‌تر از قیمت تولید گوشی در داخل تمام می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: به همین دلیل قصد داریم برای تولید گوشی‌هایی اقدام کنیم که امکان قاچاق به کشور نداشته باشند و به جز ایران در کشور دیگری تولید نشوند.

به گفته وی مذاکره برای تولید مدل‌های خاص از این نوع گوشی‌های تلفن همراه با شرکت‌های معتبر جهانی در حال انجام است و طرفهای خارجی در حال بررسی موضوع هستند.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا