باز باران با اختلال

با تداوم و افزایش اختلال ها وزیر ارتباطات به مجلس فرا خوانده شد و باز هم قرار شد  شبکه ارتباطی کشور بازسازی شود. سراغ اپراتور های زرد وقرمز و آبی رفتیم و موضوع را پیگیری کردیم. اما جز اپراتور آبی که اغلب موارد چراغ سبز پاسخگویی مدیرانش روشن است، دو اپراتور زرد و قرمز از پاسخگویی در …

با تداوم و افزایش اختلال ها وزیر ارتباطات به مجلس فرا خوانده شد و باز هم قرار شد  شبکه ارتباطی کشور بازسازی شود. سراغ اپراتور های زرد وقرمز و آبی رفتیم و موضوع را پیگیری کردیم. اما جز اپراتور آبی که اغلب موارد چراغ سبز پاسخگویی مدیرانش روشن است، دو اپراتور زرد و قرمز از پاسخگویی در این زمینه طفره رفتند. مجید مختارنیا مدیرکل بهینه سازی شبکه ارتباطات سیار یا همان اپراتور آبی با بیان اینکه منکر مشکلات و اختلالات در شبکه تلفن همراه نیستیم، گفت: استفاده بیش از حد مشترکان از تلفن همراه و رشد ترافیک ارتباطات در برخی ایام و نیز برخی  ممانعت مردمی در نصب آنتن های BTS از جمله مواردی است که موجب بروز این اختلالات می شود.
وی به وعده وزیر اشاره کرد وگفت: فاز جدید بهینه سازی شبکه همراه اول برای رفع مشکلات خیابان های فرعی و بزرگراه ها در چهار چوب توسعه فاز چهارم شبکه رادیویی، در شش  ماهه نخست امسال انجام می شود. در این فاز بیشترین تمرکز روی پوشش خیابان های فرعی و بزرگراه ها خواهد بود. همزمان توسعه شبکه نیزصورت می گیرد .
وی با بیان اینکه مرحله  تامین پوشش شبکه همراه اول در خیابان های فرعی و بزرگراه ها در راستای توسعه فاز چهارم شبکه رادیویی انجام می گیرد، گفت: بیشتر تمرکزهمراه اول  در این مرحله  روی  رفع مشکلات پوششی در تهران و شهرهای بزرگ متمرکز  است. از ۴۶ بزرگراه موجود، حدود ۳۰ بزرگراه با قطعی مکالمات روبروبود. با بهینه سازی انجام شده در سال گذشته این آمار به ۱۶ بزرگراه کاهش یافته است. با بهینه سازی شبکه تلفن همراه تمامی نقاطی که از پوشش دهی خارج است به شبکه ارتباطی می پیوندد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا