دیدار وزیر ارتباطات با رئیس قوه مقننه

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد خواجه پور، اظهار داشت: دراین دیدار، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدام‌های انجام شده در سال گذشته و برنامه‌های سال جاری این وزارتخانه ارایه شد. همچنین از همراهی و تعامل مجلس در تصویب بودجه‌های مورد نیاز مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد خواجه پور، اظهار داشت: دراین دیدار، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدام‌های انجام شده در سال گذشته و برنامه‌های سال جاری این وزارتخانه ارایه شد. همچنین از همراهی و تعامل مجلس در تصویب بودجه‌های مورد نیاز مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که از رشد قابل توجهی نیز برخوردار بود، تقدیر و تشکر شد.
معاون حقوقی و امور مجلس با بیان اینکه در این دیدار بر اجرای کامل برنامه پنجم توسعه کشور تأکید شد، خاطر نشان کرد: نهادینه شدن فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات در دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف از جمله مجلس به منظور حذف کاغذ و افزایش سرعت اجرای امور، از دیگر موارد مطرح در این جلسه بود. در صورت اجرایی شدن این برنامه و با هر واحد سرمایه‌گذاری در توسعه IT کشور، حداقل شاهد صرفه‌جویی پنج برابری در بخش‌های مختلف نظیر انرژی، منابع مالی، نیروی انسانی و زمان خواهیم بود.
مهندس خواجه پور با اشاره به سخنان دکتر علی لاریجانی در این نشست، گفت: رییس مجلس نیز در این دیدار تأکید کرد، مجلس مساعدت و همکاری لازم در برنامه پنجم توسعه را انجام خواهد داد.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا