مخابرات در انتظار تاییدیه دولت است

صابر فیضی مدیرعامل مخابرات در گفت و گو با موبنا تصریح کرد: تمامی صورت های مالی طی نامه ای به بورس ارسال و رسید دریافت شده است.وی افزود:سازمان حسابرسی در پرونده مخابرات، سه ابهام را مطرح کرده است. یکی از مهمترین این ابهامات، بدهی مخابرات  است. دولت اعلام کرده بدهی به حسابش گذاشته شود. ولی سازمان حسابرسی خواستار …

صابر فیضی مدیرعامل مخابرات در گفت و گو با موبنا تصریح کرد: تمامی صورت های مالی طی نامه ای به بورس ارسال و رسید دریافت شده است.
وی افزود:سازمان حسابرسی در پرونده مخابرات، سه ابهام را مطرح کرده است. یکی از مهمترین این ابهامات، بدهی مخابرات  است. دولت اعلام کرده بدهی به حسابش گذاشته شود. ولی سازمان حسابرسی خواستار تاییدیه دولت است. گرفتن تاییدیه دولت نمی تواند یک شبه انجام شود و مخابرات درحال مذاکره برای گرفتن هرچه سریعتر آن است. دو ابهام  دیگر نیز در حال رفع است تا هرچه سریعتر با گزارش سازمان حسابرسی به بورس ارسال شود .
وی در خاتمه در پاسخ به این سوال که سازمان بورس تمامی صورت های مال شرکت های مخابرات را دریافت نکرده ودر انتظار دریافت آن است، گفت: “تمامی صورت های مالی به بورس ارسال و رسید آن دریافت شده است”.   

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا