تعویق تحویل تجهیزات تلفن همراه

ابراهیم مطلع درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: تولید تجهیزات شش میلیون خط تلفن همراه ادامه دارد وبه تدریج درحال  توسعه است.وی با بیان اینکه زمان قرارداد این پروژه تا پایان سال گذشته تمدید شده بود، اظهارداشت:  برای تمدید مجدد زمان قرار دارد به همراه اول در حال مذاکره هستیم. مطلع درتشریح دلایل  خود …

ابراهیم مطلع درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: تولید تجهیزات شش میلیون خط تلفن همراه ادامه دارد وبه تدریج درحال  توسعه است.
وی با بیان اینکه زمان قرارداد این پروژه تا پایان سال گذشته تمدید شده بود، اظهارداشت:  برای تمدید مجدد زمان قرار دارد به همراه اول در حال مذاکره هستیم.
 مطلع درتشریح دلایل  خود در تاخیر تحویل پروژه  تولید تجهیزات شش میلیون خط تلفن همراه گفت:  تولید  تجهیزات فناوری عملی کاملا سخت، پیچیده و با ارزش است که درزمان محدود امکان پذیر نیست.
به گفته وی کنسرسیوم با شرکت همراه اول به عنوان کارفرما پروژه درتعامل می باشیم  و این شرکت  در زمینه مشکلات و محدودیت های این پروژه توجیه شده است. 
این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۸ میلیارد تومان و با هدف افزایش توان داخلی، تامین تجهیزات و قطع وابستگی فنی به خارج از کشور، اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۶ کلید خورد. قراربود تولید تجهیزات شش میلیون خط تلفن همراه در مدت ۱۸ ماه به اتمام برسد که همچنان نا تمام است.
۱۱۷/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا