واگذاری ۳۰ هزار پورت اینترنت پرسرعت توسط مخابرات استان تهران

محمد خجسته نیا در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت:  تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت استان تهران به ۱۷۵ هزار و ۳۶۸ نفر می رسد که از این میزان  درحدود ۳۰ هزار پورت اینترنت پرسرعت توسط مخابرات این استان واگذارشده است.وی با بیان اینکه واگذاری اینترنت پرسرعت توسط مخابرات در دو منطقه ۲ ، …

محمد خجسته نیا در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت:  تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت استان تهران به ۱۷۵ هزار و ۳۶۸ نفر می رسد که از این میزان  درحدود ۳۰ هزار پورت اینترنت پرسرعت توسط مخابرات این استان واگذارشده است.
وی با بیان اینکه واگذاری اینترنت پرسرعت توسط مخابرات در دو منطقه ۲ ، ۸  و۶تهران صورت گرفته است، اظهارداشت:  مخابرات در سایر مناطق نیز به صورت محدود اینترنت  پرسرعت واگذار می کند.
وی تصریح کرد: بر اساس طرح توسعه نصب و راه اندازی اینترنت پرسرعت دراستان تهران تا پایان شهریور واگذاری اینترنت پرسرعت در تمامی مناطق مخابراتی این استان صورت می گیرد. 
به گزارش موبنا هزینه مودم و راه‌اندازی آاینترنت پرسرعت به عهده مشترک خواهد بود و مخابرات بابت راه‌اندازی سرویس نیز هزینه‌ای از مشترکان دریافت نخواهد شد.  
۱۱۷/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا