تعداد کاربران موبایل کنیا ۱۹.۴ میلیون نفر رسید

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از کپیتال، بر اساس آمار منتشر شده از سوی کمیسیون ارتباطات کنیا، رقم ۱۹.۳ درصدی افزایش تعداد مشترکان تلفن همراه در کنیا با افزایش تعداد کاربران سرویس ها و تلفن های اعتباری رابطه مستقیم دارد. اکنون تناسب تعداد کاربران سیمکارت های دائمی و اعتباری در کنیا به ۹۹ …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از کپیتال، بر اساس آمار منتشر شده از سوی کمیسیون ارتباطات کنیا، رقم ۱۹.۳ درصدی افزایش تعداد مشترکان تلفن همراه در کنیا با افزایش تعداد کاربران سرویس ها و تلفن های اعتباری رابطه مستقیم دارد. اکنون تناسب تعداد کاربران سیمکارت های دائمی و اعتباری در کنیا به ۹۹ درصد رسیده است.
در میان دیگر عوامل افزایش تعداد کاربران می توان به کاهش هزینه دستگاه های تلفن همراه و نیز کاهش هزینه مکالمه برای گوشی های پیش پرداخته یا اعتباری در کنیا اشاره کرد. بر اساس این گزارش ضریب نفوذ تلفن همراه از ۴۳.۶۴ درصد به ۴۹.۷ درصد نسبت به سال قبل رسیده است.
ضریب نفوذ اینترنت موبایلی در کنیا به ۴۰۰ درصد افزایش یافته و تعداد کاربرانی که با استفاده از تلفن همراه به اینترنت دسترسی می یابند از ۳۹۸ هزار و ۱۹۰ کاربر در سال ۲۰۰۸ به ۱.۹۸ میلیون نفر رسیده است.
بر اساس این گزارش شمار کاربران خطوط ثابت تلفن یا تلفن های خانگی در این کشور ۱.۵ درصد کاهش یافته است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا