نگاهی به وضعیت بازار سیمکارت در هفته گذشته

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی هفته ای که گذشت تنها سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل که از هزنیه ای پایین برخوردار هستند مورد خرید بیشتر مشتریان قرار گرفت. بهای سیمکارت های اعتباری موجود در بازار از پنج هزار تومان و به ۳۰ هزارتومان می رسد. در هفته ای که گذشت به …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی هفته ای که گذشت تنها سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل که از هزنیه ای پایین برخوردار هستند مورد خرید بیشتر مشتریان قرار گرفت. بهای سیمکارت های اعتباری موجود در بازار از پنج هزار تومان و به ۳۰ هزارتومان می رسد.
 در هفته ای که گذشت به دلیل هزینه بالای سیمکارت های دائمی، مشتریان تمایلی به خرید این نوع سیمکارت ها ندارند. به همین دلیل مدتی است بازار سیمکارت های ۰۹۱۲ بی رونق سپری می شود.
بی رونقی بازار سیمکارت های ۰۹۱۲ همراه اول تنها مربوط به هفته گذشته نبود. بازار این نوع سیمکارت از سال گذشته تا کنون به دلیل اشباع بازار و استقبال مردم از سیمکارت های ارزان قیمت به سردی سپری می شود. فعالان این حوزه معتقدند احتمال رونق بازار  سیمکارت های ۰۹۱۲ در سطح بازار تلفن همراه وجود ندارد و این شرایط تا پایان سال جدید نیز پیش بینی می شود.
میانگین بهای انواع سیمکارت طی هفته گذشته به شرح زیر بود:
سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول حدود ۵۸۰هزار تومان.
سیمکارت های صفر همراه اول با کد های “۲” و “۳” و “۴”  به ترتیب حدود ۵۶۰ ، ۵۳۵و ۳۸۵ هزار تومان.
همچنین سیمکارت های صفر کدهای “۵”،”۶″،”۷″ و “۸”  به ترتیب حدود ۳۹۰، ۳۶۰ ، ۳۱۵ و ۳۰۰ هزار تومان.
سیمکارت های کارکرده کدهای “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶،”۷″ و “۸”  به ترتیب حدود  ۳۸۰، ۳۲۰، ۲۶۰، ۲۵۵، ۲۴۰ ، ۲۳۵ و ۲۲۰ هزار تومان.
سیمکارت های اعتباری همراه اول ،تالیا و ایرانسل به ترتیب ۳۵ ، ۱۲ و  پنج هزار تومان.
به گزاش خبرنگار موبنا بیش از ۴۶ میلیون سیمکارت توسط سه اپراتور همراه اول ، تالیا و ایرانسل- ام تی ان عرضه شده است که بیش از دو سوم از این تعداد، سیمکارت اعتباری است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا