سمای نیشابور مقام چهارم مسابقات بین‌المللی ربوکاپ را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، احمد عبداله‌آبادی پیش از ظهر امروز در آیین تقدیر از این برگزیدگان اظهار داشت: پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ « ایران اپن » به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.وی با اشاره به اینکه در این مسابقات ۳۲۰ تیم داخلی و خارجی شرکت داشتند، …

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، احمد عبداله‌آبادی پیش از ظهر امروز در آیین تقدیر از این برگزیدگان اظهار داشت: پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ « ایران اپن » به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در این مسابقات ۳۲۰ تیم داخلی و خارجی شرکت داشتند، اظهار داشت: در بخش مربوط به ربات‌های امدادگر واقعی که آموزشگاه سما نیز در آن حاضر بود، ۵۶ تیم شرکت داشتند.
عبداله‌آبادی افزود: پس از رقابت‌ تیم‌های شرکت‌کننده در بخش مقدماتی، ۲۲ تیم به مرحله بالاتر راه یافته، از این میان هشت تیم به مرحله نیمه نهایی و درنهایت چهار تیم به مرحله نهایی راه پیدا کردند.
معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور یادآور شد: در پایان این مسابقات تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای قزوین، یزد و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تهران به ترتیب اول تا سوم شدند و آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما نیشابور نیز عنوان چهارم را به خود اختصاص داد.
وی با اذعان به اینکه هر سه تیم اول این مسابقات در بخش امدادگر واقعی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های کامپیوتر، فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی بهره می‌بردند، گفت: در حالی که تیم آموزشکده سما نیشابور سابقه حضور در مسابقات جهانی را نداشت، هر سه تیم نخست این مسابقات در رقابت‌های جهانی برون‌مرزی نیز شرکت کرده بودند.
عبداله‌آبادی خاطرنشان کرد: در تیم نیشابور که متشکل از دانشجویان این آموزشکده‌ محمد حیدری، علی جعفری، حسین شورابی، مهدی عبدنصرالهی، ابوالفضل جعفری و ابوالفضل عابدی بود، همچنین مهدی خاکباز، مجید انجیدنی، جعفر لطفی و مسعود مالدار نیز به عنوان استاد هدایت دانشجویان را بر عهده داشتند.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا