شبکه فیبر نوری در جیرفت توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی اکوان در جمع خبرنگاران‌ اظهار داشت: شرکت مخابرات مانند سایر نهادها در حال خدمت‌رسانی به مردم با شعار همت بالا و کار مفید و برای توسعه فناوری‌های جدید مخابراتی انجام وظیفه می‌کند.وی با اشاره به اینکه شبکه فیبرنوری در شهرستان جیرفت توسعه می‌یابد، افزود: از جمله کارهای انجام …

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی اکوان در جمع خبرنگاران‌ اظهار داشت: شرکت مخابرات مانند سایر نهادها در حال خدمت‌رسانی به مردم با شعار همت بالا و کار مفید و برای توسعه فناوری‌های جدید مخابراتی انجام وظیفه می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شبکه فیبرنوری در شهرستان جیرفت توسعه می‌یابد، افزود: از جمله کارهای انجام شده در این مرکز راه‌اندازی پروژه مهرگان دهستان مسکون است.
اکوان تصریح کرد: توسعه شبکه کابل شادروان حسینی و همچنین وصل شدن سازمان جهاد کشاورزی به فیبرنوری رو به اتمام است.
وی خاطرنشان کرد: به زودی دانشگاه علوم پزشکی به شبکه فیبرنوری وصل می‌شود و همچنین از نصب دستگاه و ایستگاه تلفن برای منازل محمد‌آباد مسکون و نصب دکل و کانکس در این مناطق را انجام دادیم.
اکوان گفت: هدف شرکت مخابرات سرویس‌دهی کامل از تلفن همراه و خدمات مالی مشترکان و ارائه دیتا به مشترکان از جمله اهداف این شرکت است.
وی تصریح کرد: برای آنتن‌دهی مناسب تلفن همراه به ویژه در مناطق کوهستانی اقدامات فنی در حال پیگیری و انجام است و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در این شهرستان روند رو به رشدی دارد.
وی از خدمات‌رسانی به مشترکان و واگذاری ۲۲ دستگاه تلفن همراه به زندانیان شهرستان جیرفت خبر داد.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا