خارج شدن از لیست سیاه مخابرات غیرحضوری انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات مازندران، سلیمان رستمی اظهار داشت: این سامانه یک سرویس غیرحضوری است که با استقرار دستگاه call center در شرکت مخابرات مازندران واقع در شهرستان بابل فعال شده است.وی افزود: این سامانه علاوه بر راهنمایی مشترکان تلفن همراه، خدمات مختلف مرتبط با ارتباطات …

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات مازندران، سلیمان رستمی اظهار داشت: این سامانه یک سرویس غیرحضوری است که با استقرار دستگاه call center در شرکت مخابرات مازندران واقع در شهرستان بابل فعال شده است.
وی افزود: این سامانه علاوه بر راهنمایی مشترکان تلفن همراه، خدمات مختلف مرتبط با ارتباطات سیار همراه اول را انجام می‌دهد از جمله مشترکانی که در لیست سیاه قرار گرفته و ارتباط آنها قطع شده مجددا فعال می‌کند.
مدیر ارتباطات سیار استان مازندران تصریح کرد: اگر مشترکان تلفن همراه اعتباری، شارژ موبایل را سه بار به اشتباه وارد کنند سیم کارت مشترک در لیست سیاه قرار گرفته و یک طرفه می‌شود.
سلیمانی با اشاره به اینکه برای خروج از لیست سیاه نیاز به حضور فیزیکی در یکی از دفاتر مخابراتی است، تصریح کرد: در حال حاضر با توسعه امکانات نرم‌افزازی و سخت‌افزاری، فعال‌سازی سیم کارت اعتباری به صورت غیرحضوری و با استفاده از تجهیزات call center مستقر در مرکز موبایل انجام می‌شود.
وی بیان داشت: فعال کردن سیم کارت به دو طریق منوی صوتی و ارتباط با اپراتور انجام می‌شود،
سرویس GPRS و یا اتصال به اینترنت از طریق موبایل نیز با ارتباط ۰۹۹۹۰ استان ارائه می‌شود.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا