محصول بعدی اپل چیست

به گزارش موبنا، بسیاری از سایت ها اخباری مبنی بر محصولات آینده اپل منتشر می کنند که هنوز به شکل رسمی از سوی اپل تایید نشده اما شرکت اپل که سال هاست به تولید دستگاه های منحصر به فرد پرداخته هنوز برنامه خود برای محصول بعدی اش را اعلام نکرده است.در طول سال گذشته اخبار …

به گزارش موبنا، بسیاری از سایت ها اخباری مبنی بر محصولات آینده اپل منتشر می کنند که هنوز به شکل رسمی از سوی اپل تایید نشده اما شرکت اپل که سال هاست به تولید دستگاه های منحصر به فرد پرداخته هنوز برنامه خود برای محصول بعدی اش را اعلام نکرده است.
در طول سال گذشته اخبار زیادی راجع به انواع گوشی های آیفون منتشر شد که از شکل و شمایل های مختلفی برخوردار بودند اما به تازگی اپل اعلام کرده نسخه ۴G این گوشی را تابستان امسال راهی بازار می کند.
اپل عادت دارد محصولات خود را دقیقا تا زمان عرضه همانند یک راز و سکرت نگه دارد به همین دلیل هنوز به درستی نمی توان پیش بینی کرد پس آیفون چه محصول دیگری به بازار عرضه می کند. شاید یک دستگاه بزرگ تر از آیفون، شاید یک تبلت غول یا یک دستگاه عجیب غریب که همانند همه محصولاتی که به بازار می فرستد باعث شگفتی همگان شود.

محصول بعدی اپل چیست

۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا