گوشی جدید نوکیا ۱۸ ساعت شارژ نگه می دارد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی E5  نوکیا کندی بار است و از چهار باند شبکه GSM/GPRS/EDGE و سه باند شبکه ۳G/HSDPA و نسخه سوم سیستم عامل سیمبیان برخوردار است. دوربین این گوشی پنج مگاپیکسلی با فلش LED و زوم خودکار است و از اتصالات Wi-Fi، بلوتوث و …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی E5  نوکیا کندی بار است و از چهار باند شبکه GSM/GPRS/EDGE و سه باند شبکه ۳G/HSDPA و نسخه سوم سیستم عامل سیمبیان برخوردار است. دوربین این گوشی پنج مگاپیکسلی با فلش LED و زوم خودکار است و از اتصالات Wi-Fi، بلوتوث و GPS پشتیبانی می کند. صفحه نمایش این گوشی ۴/۲ اینچی با وضوح تصویر ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل است و از جک صوتی ۵/۳ میلیمتری پشتیبانی می کند.
حافظه داخلی E5، ۲۵۰ مگابایت است و با پشتیبانی از کارت microSD قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت را دارد. جک صوتی ۵/۳ میلیمتری و پورت microUSB، پشتیبانی از اتصالات بلوتوث، Wi-Fi، ,microUSB و GPS و نسخه سوم سیبمیان S60 از دیگر امکانات این گوشی است. این گوشی با ابعاد ۸/۱۲×۹/۵۸×۱۱۵ میلیمتر، ۱۲۶ گرم وزن دارد.
E5 همچنین از مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML ، رادیو استریو FM، و فایل های صوتی و تصویری MP4/H.264/H.263 و MP3/WAV/WMA/eAAC+ پشتیبانی می کند. E5 دارای باتری لیتیوم یونی ۱۲۰۰ میلی آمپری است که در حال مکالمه ۱۸ ساعت و در حال آماده باش ۶۹۶ ساعت شارژ نگه می دارد.
گوشی E5 نوکیا در طول فصل تابستان با قیمت ۱۸۰ یورو در دسترس کاربران قرار می گیرد.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا