بازار سیمکارت های اعتباری پر مشتری است

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل به دلیل هزینه پایین، مورد خرید اکثر مشتریان قرار دارد.سیمکارت های اعتباری موجود در بازار از بهای پنج تا ۳۰ هزارتومان عرضه می شود. شماره های و مرتب این نوع سیمکارت ها با قیمت های بالاتر در بازار آزاد عرضه می …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل به دلیل هزینه پایین، مورد خرید اکثر مشتریان قرار دارد.
سیمکارت های اعتباری موجود در بازار از بهای پنج تا ۳۰ هزارتومان عرضه می شود. شماره های و مرتب این نوع سیمکارت ها با قیمت های بالاتر در بازار آزاد عرضه می شود.
سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل – ام تی ان در بازار آزاد تلفن همراه به ترتیب به بهای ۳۰ ، ۱۲ و پنج هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
به دلیل قیمت بالای سیمکارت های دائمی، مشتریان تمایلی به خرید این نوع سیمکارت ها ندارند و بازار سیمکارت های دائمی بی رونق سپری می شود.
سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول حدود ۵۸۰هزار تومان در بازار تلفن همراه تهران در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های صفر همراه اول با کد های “۲” و “۳” و “۴”  به ترتیب حدود ۵۶۰ ، ۵۳۵و ۳۸۵ هزار تومان به فروش می رسد.
همچنین سیمکارت های صفر کدهای “۵”،”۶″،”۷″ و “۸”  به ترتیب حدود ۳۹۰، ۳۶۰ ، ۳۱۵ و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شود.
سیمکارت های کارکرده کدهای “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶،”۷″ و “۸”  به ترتیب حدود  ۳۸۰، ۳۲۰، ۲۶۰، ۲۵۵، ۲۴۰ ، ۲۳۵ و ۲۲۰ هزار تومان در سطح بازار سیمکارت تهران به فروش می رسد.
قیمت این سیمکارت ها در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع شماره آن متفاوت است.
تا کنون بیش از ۴۶ میلیون سیمکارت در کشور واگذار شده است. از میزان ۳۷میلیون سیمکارت متعلق به همراه اول، حدود یک میلیون سیمکارت متعلق به تالیا و حدود ۱۳ میلیون سیمکارت مربوط به ایرانسل – ام تی ان است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا