عملیاتی شدن تمامی سرویس های شبکه IN درتهران

ناصر یوسف پور در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اجرای  شبکه IN به شرکت های مخابرات استانی سپرده شده است و در حال حاضر سرویس های این شبکه از طریق مخابرات استان تهران ارائه می شود. سایر استان ها ی کشورمی توانند از طریق مخابرات استان تهران سرویس های مختلف شبکه IN را فعال …

ناصر یوسف پور در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اجرای  شبکه IN به شرکت های مخابرات استانی سپرده شده است و در حال حاضر سرویس های این شبکه از طریق مخابرات استان تهران ارائه می شود. سایر استان ها ی کشورمی توانند از طریق مخابرات استان تهران سرویس های مختلف شبکه IN را فعال کنند.
یوسف پوربا تاکید بر اینکه مردم با قابلیت های شبکه هوشمند مخابرات آشنایی ندارند ، گفت: توسعه شبکه IN نیازمند اطلاع رسانی است.
وی اظهار داشت: سرمایه گذاری و توسعه شبکه IN در شرایطی باید صورت گیرد که از سرویس های فعلی این شبکه استفاده مناسب صورت گیرد.
به گزارش موبنا شبکه هوشمند از یک سیستم یکپارچه برای ارایه سرویس‌های مخابراتی تشکیل شده و قادر است انواع مختلفی از سرویس‌های جدید را در حداقل زمان به مشتریان ارایه کند.این مسئله امروزه یکی از اهداف شبکه‌های مخابراتی است.
مکالمه اعتباری ، مکالمه رایگان ، شبکه خصوصی‌ مجازی ، شماره‌ فراگیر ، شماره اختصاصی ، مشاوره تلفنی ، رای‌گیری تلفنی ، انتقال شماره از جمله سرویس های شبکه هوشمند است.
۱۱۷/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا