HTC هم به بازار پلتفورم ها وارد می شود

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نکسوس، بسیاری از شرکت ها از جمله اپل و پالم گوشی های خود را بر اساس پلتفورم اختصاصی خود راهی بازار می کنند. اوایل سال جاری میلادی شرکت سامسونگ اقدام به تولید پلتفورم خود با نام Bada کرد. اما به طور قطع نمی توان پیش بینی کرد …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نکسوس، بسیاری از شرکت ها از جمله اپل و پالم گوشی های خود را بر اساس پلتفورم اختصاصی خود راهی بازار می کنند. اوایل سال جاری میلادی شرکت سامسونگ اقدام به تولید پلتفورم خود با نام Bada کرد. اما به طور قطع نمی توان پیش بینی کرد گوشی های مجهز به پلتفورم Bada موفقیت زیادی در بازار تلفن همراه کسب کنند.
HTC که فقط به ساخت گوشی های هوشمند تمایل دارد بسیاری از گوشی هایش در دسته سنگین وزن ها قرار می گیرند و از پلتفورم های مختلف در ساخت گوشی هایش بهره می برد مثلا در بعضی از گوشی هایش از اندرویید و سیستم عالم ویندوز موبایل بهره برده و در صدد است با انتشار نسخه ویندوز فون سون از آن هم در ساخت گوشی هایش استفاده کند. به نظر می رسد لازم است به ساخت پلتفورم ویژه گوشی های خود بپردازد.
 HTC هنوز اطلاع دقیقی درباره انتشار سیستم عامل خود ارایه نداده است. اما به نظر می رسد به زودی دست به کار شود و محصول پرسروصدایی راهی بازار کند. هنوز مشخص نیست HTC این پلتفورم را بر اساس رابط کاربری Sense خواهد ساخت یا گوشی هایش را با سیستم عامل جدیدش سازگار خواهد کرد.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا