واکمن جدید سونی اریکسون برای دوستداران موسیقی

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی Zylo سونی اریکسون در رده گوشی های متوسط سونی اریکسون از سری موسیقایی است. Zylo  امکان دسترسی به شبکه های اجتماعی را برای کاربران فراهم و از فرمت صوتی HD FLAC پشتیبانی می کند که با رمزگشایی کیفیتی صوتی آن تغییر نمی کند. …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی Zylo سونی اریکسون در رده گوشی های متوسط سونی اریکسون از سری موسیقایی است. Zylo  امکان دسترسی به شبکه های اجتماعی را برای کاربران فراهم و از فرمت صوتی HD FLAC پشتیبانی می کند که با رمزگشایی کیفیتی صوتی آن تغییر نمی کند. برخلاف فرمت های MP3 و AAC که با رمزگشایی کیفیت آن کاهش می یابد. گوشی Zylo کشویی است و با ابعاد ۵/۱۱×۵۲×۱۰۳ میلیمتر ۱۱۵ گرم وزن دارد.
این گوشی از دو باند شبکه ۳G با HSPA و چهار باند شبکه GSM/GPRS/EDGE برای سازگاری با شبکه های جهانی پشتیبانی می کند. صفحه نمایش این گوشی ۶/۲ اینچی TFT است و از وضوح تصویر QVGA و قابلیت مقاومت در برابر خراشیدگی پشتیبانی می کند. دوربین این گوشی ۲/۳ مگاپیکسلی با زوم خودکار است و از قابلیت کنترل حرکتی برخوردار است.
پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقای حافظه تا ۱۶ گیگابایت، پشتیبانی از فایل های MP3, AAC، WMA و FLAC و اتصالات بلوتوث و رادیو FM از دیگر امکانات این گوشی است. گوشی Zylo فصل تابستان امسال در رنگ های مشکی، نقره ای و صورتی به بازار عرضه می شود.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا