گوشی جدید نوکیا از سری C

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی های C6 در رده گوشی های متوسط نوکیا قرار می گیرند. گوشی C6 کشویی است و از نسخه پنجم سیستم عامل سیمبیان S60 و چهار باند شبکه GSM/GPRS/EDGE ، ۳G و HSDPA پشتیبانی می کند. C6 دارای صفحه نمایش ۲/۳ اینچی لمسی با …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی های C6 در رده گوشی های متوسط نوکیا قرار می گیرند. گوشی C6 کشویی است و از نسخه پنجم سیستم عامل سیمبیان S60 و چهار باند شبکه GSM/GPRS/EDGE ، ۳G و HSDPA پشتیبانی می کند.
 C6 دارای صفحه نمایش ۲/۳ اینچی لمسی با وضوح تصویر ۶۴۰×۳۶۰ پیکسل و  ۱۶ میلیون رنگ است. این گوشی همچنین از شتابسنج برای چرخش خودکار تصاویر و جک صوتی ۵/۳ میلیمتری پشتیبانی می کند. ابعاد این گوشی ۸/۱۶×۵۳×۱۱۳ میلیمتر و وزن آن ۱۵۰ گرم است.
حافظه داخلی C6 ، ۲۰۰ مگابایت است و از کارت microSD برای ارتقای حافظه تا ۱۶ گیگابایت پشتیبانی می کند و از اتصالات Wi-Fi، USB ، GPSو بلوتوث برخوردار است. دوربین این گوشی پنج مگاپیکسلی است از زوم خودکار با فلش LED پشتیبانی می کند.
C6 همچنین از فایل های صوتی و تصویری MP3/WMA/WAV/eAAC+ و MP4/H.264/WMV پشتیبانی می کند و دارای باتری لیتیوم یونی ۱۲۰۰ میلی آمپری است که در حال مکالمه هفت ساعت و در حال آماده باش ۳۸۴ ساعت شارژ نگه می دارد.
این گوشی تا پیش از تابستان با قیمت ۲۲۰ یورو در دسترس کاربران قرار می گیرد.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا