هاب پستی به زودی به بهره برداری می‌رسد

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضا تقی‌پور در نشست مشترک میان وزارت ارتباطات، نمایندگان مجلس و فرمانداری کرج در مجموعه فرودگاهی پیام،  اظهار داشت: این هاب می‌تواند به عنوان یک وسیله ترانزیت مرسولات پستی برای کشورهای شرق آسیا مورد استفاده قرار گیرد. مقدمات این کار آماده …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضا تقی‌پور در نشست مشترک میان وزارت ارتباطات، نمایندگان مجلس و فرمانداری کرج در مجموعه فرودگاهی پیام،  اظهار داشت: این هاب می‌تواند به عنوان یک وسیله ترانزیت مرسولات پستی برای کشورهای شرق آسیا مورد استفاده قرار گیرد. مقدمات این کار آماده شده و مذاکرات با شرکت‌های پستی کشورهای منطقه نیز درحال انجام است.
وی خاطر نشان کرد:‌وجود مجموعه پیام در کرج، یک فرصت استثنایی برای کشور محسوب می‌شود و باید این فرصت ر‌ا از بالقوه به بالفعل تبدیل شود.‌ معتقدیم از مجموع چهار فعالیت اصلی مجموعه پیام، سه فعالیت به عنوان زیرساخت ملی باید محسوب شود. با توجه به سیاست‌های ویژه دولت، شتاب بیشتری به فعالیت‌های این مجموعه داده خواهد شد. ‌این مجموعه باید به عنوان فرودگاه برای حمل کالا، توسعه پیدا کند و با تمام ظرفیت از آن استفاده شود.
مهندس رضا تقی پور تصریح کرد: ‌فرودگاه پیام بر اساس استانداردهای بین‌المللی عمل می‌کند و انواع هواپیماها می‌توانند در این مجموعه نشست و برخواست داشته باشند. ‌مجموعه‌های مختلف در صنایع متفاوت که می‌توانند در بخش صادرات فعالیت کنند، در کنار فرودگاه پیام و منطقه ویژه اقتصادی پیام فعال شده اند.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: ‌امیدواریم امسال وسال آینده، این مجموعه به عنوان یکی از قطب‌های توسعه منطقه عمل کنند. در این نشست، علاوه بر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس سیدهاشمی رئیس کمیسیون صنایع و معادن، مهندس مطهری رئیس کمیته مخابرات مجلس، نماینده مردم کرج در مجلس و تعدادی از اعضای کمیسیون صنایع و همچنین فرماندار کرج نیز حضور داشتند.
۱۱۷/
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا