خوشبینی آقای مدیر عامل

جمله ای که باعث تعجب بسیاری از خبرنگاران شد. هرچند ذبیحی این خبر را با قطعیت کامل اعلام کرد، ولی به نظر نمی رسد این اپراتور به این زودی ها در بین  دیگر اپراتور های کشور قراربگیرد.بدنیست بدانید مدیر عامل تامین اجتماعی  در گفت و گو با خبرنگار ما  عنوان کرد: یکسال مذاکره صورت گرفت …

جمله ای که باعث تعجب بسیاری از خبرنگاران شد. هرچند ذبیحی این خبر را با قطعیت کامل اعلام کرد، ولی به نظر نمی رسد این اپراتور به این زودی ها در بین  دیگر اپراتور های کشور قراربگیرد.
بدنیست بدانید مدیر عامل تامین اجتماعی  در گفت و گو با خبرنگار ما  عنوان کرد: یکسال مذاکره صورت گرفت تا بتوانیم پروژه اپراتور سوم را که از ابتدا هم برنده آن بودیم در اختیار بگیریم . اما  هنوز مراحل مقدماتی نصب تجهیزات  صورت  نگرفته است.
وی معتقد است باید خوشبین بود. اما آقای مدیر عامل! به چه چیزی باید خوشبین بود؟ به حدس وگمان که سیمکارت های این اپراتور بهمن ۸۹ در اختیار مردم قرار می گیرد؟ یا به پروژه ای که هنوز یک درصد هم پیشرفت نکرده است؟ یا به مجری پروژه که تجربه چشمگیری در زمینه آی تی ندارد؟ چه رسد به راه اندازی نسل ۳و ۵/۳ و…  اما می توان به خوشبینی اقای مدیر عامل، هم خوشبین بود، هم مسرور!
اما ذکر این مساله خالی از لطف نیست که اگر  تمام  تجهیزات اپراتور سوم در مدت زمان کمتر از ۱۰ ماه نصب شود (که البته بعید به نظر میرسد )بازهم برای ارائه سیمکارت نسل ۳ و ۵/۳ نیم ومعرفی این نسل به مردم وکاربران نیاز به زمان است. این در حالی است که در اجرای این پرژه نه تنها دیگر شریک خارجی تامین اجتماعی را یاری نمی کند. بلکه برای اجرایی شدن این پروژعظیم سازمان مذکور باید اواخر بهار ۸۹ مبلغ ۴۰۰ میلیارد به حساب دولت واریز کند تا دولت اجازه عملیاتی شدن این پروژه را بدهد  .
در هر صورت امید است که گفته های مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تنها خوشبینی محض نباشد و دهه فجر ۸۹ سیمکارت های اپراتور سوم در دست کاربران باشد. 
۱۸۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا