معرفی گوشی GW620 ال جی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی  ۱۳۹ گرمی با طراحی کشویی  صفحه کلید کامل QWERTY که به راحتی در جیب جا می شود در ابعاد ۱۰۹ در ۵/۵۴ در ۹/۱۵ میلیمتری ساخته شده است. این گوشی ال جی از استحکام کافی برخوردار است و عمدتا مورد توجه کاربران جوان قرار می گیرد. قاب پشت گوشی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی  ۱۳۹ گرمی با طراحی کشویی  صفحه کلید کامل QWERTY که به راحتی در جیب جا می شود در ابعاد ۱۰۹ در ۵/۵۴ در ۹/۱۵ میلیمتری ساخته شده است. این گوشی ال جی از استحکام کافی برخوردار است و عمدتا مورد توجه کاربران جوان قرار می گیرد.
 قاب پشت گوشی لاستیکی بنظر می رسد که اثر انگشت روی آن باقی نمی ماند. از طرفی دیگر قاب جلوی گوشی به رنگ مشکی و براق است که بسیار شیک و جذاب است و با این حال اثر انگشت را نشان می دهد. بخش عمده قاب جلوی گوشی را صفحه نمایش سه اینچ آن در بر گرفته است که زیر آن کلیدهای back ، More و منو وجود دارند.
کلید منو در واقع کلید منوی Context است و مانند بعضی گوشی ها منوی اصلی را باز نمی کند. دکمه های لمسی دارای واکنش ویبره است که با هر ضربه روی آنها احساس می شود. کلید دوربین و کلیدهای اختصاصی موسیقی در طرف راست گوشی قرار دارند.
این گوشی به یک دوربین پنج مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک و فلش LED مجهز است و منوی دوربین در واقع یک کپی از مدل Viewty Smart ال جی است که مزایا و معایب خاص خود را دارد.
 منو ساختار ساده ای دارد. با این حال فضای کافی برای ویژگی های اصلی را روی صفحه نمایش فراهم می کند. انتخاب کانون اتوماتیک ، حالت فلش و میزان نوردهی بسیار آسان است. کنترل های موجود در طرف چپ را می توان پنهان کرد تا از فضای بیشتری در نمایاب استفاده شود. سوئیچ بین دوربین عکاسی و فیلمبرداری با دکمه مجازی دیافراگم و کلید کشویی صورت می گیرد. سوکت صوتی استاندارد ۳.۵ میلیمتری و دکمه قفل و POWER در بالای گوشی قرار دارد.
باتری گوشی GW620 ال جی  از نوع LI-PO با توان ۱۵۰۰ میلی آمپری  است که در مکالمه مداوم تا هشت ساعت و در حالت Stand by تا ۶۰۰ ساعت دوام می آورد. گوشی GW620 ال جی دارای یک صفحه نمایش لمسی ۳ اینچ با وضوح HVG  ۴۸۰ در ۳۲۰ پیکسل    است.
 این گوشی در میان محدود مدل های آندروید قرار دارد که دارای صفحه نمایش مقاومتی است و از این نظر با مدل Tattoo اچ تی سی قابل مقایسه است که یک Droid معمولی است. حافظه داخلی  ۱۵۰ مگابایتی این گوشی توسط مموری کارتmicroSD  تا ۳۲ گیگابایت ارتقا می یابد.
این گوشی با سه رنگ بندی مشکی ، آبی و خاکستری تولید و روانه بازار تلفن همراه شده است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا