تدوین برنامه به منظور ارتقاء کیفیت شبکه

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صابر فیضی، اظهار داشت: به همین منظور گروه‌های کارشناسی تعیین شده و هم اکنون در حال بررسی وضعیت موجود هستند. صاحبان مخابرات ارتقاء کیفیت شبکه را به جدیت پیگیری می‌کنند تا رضایت مشترکان بیش از پیش افزایش یابد. وی خاطر …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صابر فیضی، اظهار داشت: به همین منظور گروه‌های کارشناسی تعیین شده و هم اکنون در حال بررسی وضعیت موجود هستند. صاحبان مخابرات ارتقاء کیفیت شبکه را به جدیت پیگیری می‌کنند تا رضایت مشترکان بیش از پیش افزایش یابد.
وی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، برنامه ارتقاء کیفیت شبکه مخابراتی کشور بعد از خرداد ماه نهایی و اعلام خواهد شد.
 فیضی با بیان اینکه ارتقاء شبکه شامل تلفن همراه، ثابت، دیتا خواهد شد، تصریح کرد: در این برنامه یک برنامه‌زمانبندی شده مشخص برای رسیدن به استانداردهای جهانی از نظر کیفیت شبکه و سرویس دهی تدوین می‌شود. مقرر شده است شبکه‌های سیار، ثابت و دیتا از نظر فنی بررسی و نقاط ضعف آن‌ها مشخص شده برای بر طرف کردن آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: پاسخگویی به مشترکان به منظور دریافت مشکلات و مسائل موجود نیز پیگیری خواهد شد تا در سریعترین زمان ممکن از سوی تیم‌های کارشناسی پیش بینی شده نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.
۱۱۷/
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا