باید دوباره اقتدار زیرساخت را برقرار کنیم

مهندس« محمود خسروی» مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت که در جمع روسای نمایندگی های استانی این شرکت سخن می گفت ،با اعلام  این مطلب افزود:  به زودی معارفه نمایندگی های استانی از سوی اعضای هیات مدیره به شورای استانی  صورت می گیرد . مهندس خسروی افزود:  حال  که  قرار است در   دولت دهم اهداف استراتژیک …

مهندس« محمود خسروی» مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت که در جمع روسای نمایندگی های استانی این شرکت سخن می گفت ،با اعلام  این مطلب افزود:  به زودی معارفه نمایندگی های استانی از سوی اعضای هیات مدیره به شورای استانی  صورت می گیرد .
مهندس خسروی افزود:  حال  که  قرار است در   دولت دهم اهداف استراتژیک به عنوان دولت الکترونیک  به تحقق برسد، پهنای باند مورد نیاز مترو   اترنت باید از طریق  زیرساخت تامین شود، از سوی دیگر ما از کشورهای هدف هستیم و هم اکنون   اکثر سایت های    میزبانی در خارج از کشور است و پروژه IDC  بایستی برای انتقال این میزبانی به داخل کشور اجرایی شود ،که همه این ها وظیفه سنگینی را از نظر اجرایی و توسعه برعهده ما   می گذارد.
 وی تاکید کرد: انشاالله با همت  و قابلیت هایی که در شرکت و ظرفیت هایی که در بخش خصوصی و نیروی انسانی وجود دارد و با استفاده از یک نقشه راه ،می توانیم به هدفمان برسیم ،چرا که تکلیف سنگینی در این حوزه بر عهده ماست وتوسعه بخش ارتباطات به توسعه زیرساخت  بستگی دارد.
مهندس «محمد طاهر شمس« عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت  در ادامه گفت: نمایندگی ها ی استانی  بخشی ازمجموعه ی خانواده  زیرساخت هستند و انتظار می رود  مسایل ومشکلات را به ستاد گزارش  وپیشنهادهای لازم را ارایه  دهند تا براساس آن تصمیم گیری و برنامه ریزی شود.
مهندس «غلامرضا شیدایی »عضو هیات مدیره شرکت ار تباطات زیرساخت در ادامه  این نشست توضیح داد:سطح روسای نمایندگی های زیرساخت در استان ها ، معاون مدیرکل پیش بینی شده است و کار نمایندگی های زیرساخت در استان ها تنها  حوزه نگهداری نیست، بلکه به عنوان نماینده زیرساخت  در امور مربوط به این شرکت در استان محسوب می شوند.
وی افزود: از سال ۸۶ هماهنگی برای جذب نیروهای منخصص و کارشناس  برای نمایندگی های استانی زیرساخت  آغاز شد و از مهر ماه ۸۸ این افراد جذب این شرکت شدند که هم اکنون همکاری خوبی با واحد های زیرساخت دارند .
مهندس «کیهان افتخار» معاون اداره کل عملیات شبکه و امور استان ها گفت :مسوولان نمایندگی های استانی می توانند   از طریق سامانه دبیرخانه بدون  کاغذ ،  تمامی  مکاتبات  خود را  مستقیما  به این اداره کل  ارسال کنند تا به مسوولان شرکت  منعکس  وبر اساس آن تصمیم گیری های لازم صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا