سهم ارزش فروش گوشی های سونی اریکسون در ایران افزایش می یابد

“شروین فریگام” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: ۱۸ درصد از سهم فروش گوشی و ۲۵ درصد سهم ارزشی آن به سونی اریکسون اختصاص یافته است. این شرکت در سال جدید تصمیم به افزایش سهم ارزش فروش گوشی دارد. سال جدید سعی می شود فروش گوشی هایی که از میانگین متوسط برخوردارند را …

“شروین فریگام” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: ۱۸ درصد از سهم فروش گوشی و ۲۵ درصد سهم ارزشی آن به سونی اریکسون اختصاص یافته است. این شرکت در سال جدید تصمیم به افزایش سهم ارزش فروش گوشی دارد. سال جدید سعی می شود فروش گوشی هایی که از میانگین متوسط برخوردارند را افزایش داد که با این امر سودفروش گوشی نیز بالا خواهد رفت.
فریگام تصریح کرد: تعداد نمایندگان قانونی سونی اریکسون در ایران افزایش یافته است و فعالیت شرکت های مسکوت نیز چشمگیر خواهد شد. پارس تلون، سیتادل تلکام، پارس کامتل و پارس نیکاتل از جمله نمایندگان اصلی این برند در کشور است.
به گزارش خبرنگار موبنا، سال گذشته به دلیل عواملی چون رکود جهانی اقتصاد، کاهش قیمت تمامی گوشی های تلفن همراه، کاهش تقاضا و تعرفه بالای واردات گوشی تلفن  همراه در ایران، واردات  قانونی  سونی اریکسون در ایران کاهش یافت و بازار این برند مانند سایر برندها با رونق چندانی روبرو نشد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا