طرح‌های تعرفه جدید وایمکس ایرانسل اعلام شد

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل،  در طول این جشنواره، تمامی کاربرانی که از تاریخ ۲۱ فروردین لغایت ۳۱ خردادماه ۸۹ ، نسبت به اشتراک سرویس وایمکس ایرانسل اقدام کنند، می توانند از ۱۰ درصد تخفیف در هزینه اشتراک ماهیانه دوره آتی سرویس خود بهره‌مند شوند. ۱۰ درصد تخفیف مذکور …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل،  در طول این جشنواره، تمامی کاربرانی که از تاریخ ۲۱ فروردین لغایت ۳۱ خردادماه ۸۹ ، نسبت به اشتراک سرویس وایمکس ایرانسل اقدام کنند، می توانند از ۱۰ درصد تخفیف در هزینه اشتراک ماهیانه دوره آتی سرویس خود بهره‌مند شوند.
۱۰ درصد تخفیف مذکور در حساب وایمکس کاربر ذخیره شده و از هزینه اشتراک ماه بعدی کاربران اعتباری کسر شده و یا در قبض دوره بعد کاربران دائمی منظور می‌شود. همچنین کاربران وایمکس ایرانسل می‌توانند از مبلغ تخفیف مذکور جهت خرید بسته افزایشی استفاده کنند.
براساس این گزارش، در حال حاضر خدمات وایمکس ایرانسل با پهنای باند ۶۴ کیلوبیت بر ثانیه تا ۲ مگابیت بر ثانیه بر اساس درخواست، در ۱۰ شهر اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، کرج، مشهد مقدس، شهریار، شهر قدس و خمینی شهر عرضه می‌شود.
۱۱۷/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا