امکان آموزش در مکان و زمان دلخواه با طرح رآی آموز رایتل فراهم شد

به گزارش خبرنگار موبنا، این بستر به این شکل است که به ترتیب شرکت‌ها و سازمان‌های تولیدکننده محتوی می‌توانند تولیدات خود را از طریق شبکه نسل سوم رایتل در اختیار مخاطبان قرار دهند. در واقع با طرح رای آموز رایتل، سیم کارت اعتباری رایگان به همراه ۴۷۰ هزار ریال اعتبار هدیه برای شرکت در دوره …

به گزارش خبرنگار موبنا، این بستر به این شکل است که به ترتیب شرکت‌ها و سازمان‌های تولیدکننده محتوی می‌توانند تولیدات خود را از طریق شبکه نسل سوم رایتل در اختیار مخاطبان قرار دهند.
در واقع با طرح رای آموز رایتل، سیم کارت اعتباری رایگان به همراه ۴۷۰ هزار ریال اعتبار هدیه برای شرکت در دوره های آموزشی با ارائه گواهینامه بین المللی، دریافت کنید.
بر این اساس امکان استفاده از صدها دوره آموزشی و نیز امکان تدریس به صورت مجازی تحت عنوان طرح رآی آموز در اختیار مشترکین رایتل قرار گرفته است.
این طرح که رآی آموز محسوب می شود، علاوه بر امکان بهره‌مندی و شرکت در دوره‌های آموزشی، می‌توانید در رشته تخصصی خود آموزش دهید و درآمد کسب کند.
سیمکارت رای آموز رایتل، روش دسترسی انحصاری به سامانه مجازی آموزش مهارت و یادگیری دانش بنیان طرح ملی امید است که از سوی سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود.
این طرح، بر اساس روش های نوین آموزشی مبتنی بر فضای مجازی و با بهره گیری از ابزارهای نوین فناوری اطلاعات با هدف کارآفرینی دانش بنیان، ارتقای سطح آگاهی جامعه و فرهنگ عمومی پیرامون مهارت آموزی و کسب فرصتهای شغلی، طراحی شده است.
مدارک پایان دوره معتبر، امتیازی ویژه برای علاقمندانی است که علاوه بر تمایل به تحصیل، خواهان بهره‌مندی از این فرصت جهت ارتقاء سازمانی و شغلی خود هستند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا