استفاده از بلیت موبایلی تا ۲۰۱۵ پنج برابر می شود

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اینتوموبایل، بلیت های موبایلی شامل بلیت های مسافرتی، سینماها و مسابقات ورزشی است که هم اکنون با استفاده از تلفن های همراه مورد استفاده قرار می گیرد.بر اساس گزارش Juniper Research انتظار می رود تا سال ۲۰۱۴ از هر ۱۰ نفر یک کاربر از تلفن همراه خود …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اینتوموبایل، بلیت های موبایلی شامل بلیت های مسافرتی، سینماها و مسابقات ورزشی است که هم اکنون با استفاده از تلفن های همراه مورد استفاده قرار می گیرد.
بر اساس گزارش Juniper Research انتظار می رود تا سال ۲۰۱۴ از هر ۱۰ نفر یک کاربر از تلفن همراه خود برای ارایه بلیت استفاده کند.
برای استفاده از بلیت های موبایلی، کاربران می توانند از پیامک، بارکد یا سرویس های نرم افزاری استفاده کنند. به این ترتیب در مترو و فرودگاه می توانند از این روش بهره ببرند.
در میان کشورهای دنیا، ژاپن، اسکاندیناوی و استرالیا بیشترین استفاده را از بلیت های موبایلی دارند. کاربران از این روش می توانند برای دیدن مسابقات روزشی، کنسرت ها و فیلم استفاده کنند.
 انتظار می رود تعداد کاربرانی که از این روش بهره می برند، در کشورهای اروپا، خاور دور، چین و آمریکا شمالی تا چهار سال آینده دو برابر شود.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا