شهریار عدل بالاخره به خاک سپرده شد

شهریار عدل ایران شناس بزرگ،باستان شناس پیشکسوت و متخصص تاریخ به ویژه تاریخ هنر دوران اسلامی روز یکشنبه ۳۱ خرداد در گذشت. روز گذشته قرار بود مراسم تشییع و تدفین او انجام شود،‌ اما مراسم تدفین انجام نشد. خانواده مرحوم عدل قصد داشتند او را در یک مکان فرهنگی دفن کنند. بحث ری و بسطام …

شهریار عدل ایران شناس بزرگ،باستان شناس پیشکسوت و متخصص تاریخ به ویژه تاریخ هنر دوران اسلامی روز یکشنبه ۳۱ خرداد در گذشت.

روز گذشته قرار بود مراسم تشییع و تدفین او انجام شود،‌ اما مراسم تدفین انجام نشد. خانواده مرحوم عدل قصد داشتند او را در یک مکان فرهنگی دفن کنند. بحث ری و بسطام مطرح بود. اما این اتفاق نیفتاد. حتی هماهنگی ها برای دفن او در قطعه نام آوران بهشت زهرا هم انجام نشده بود. به همین دلیل گفته شد شاید او را به هرات در افغانستان ببرند.

اما امروز و پس از هماهنگی ها مراسم تدفین انجام شد و پیکر شهریار عدل در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

بنابراین گزارش، به پاس خدماتی که شهریار عدل در کاخ گلستان انجام داده است مراسم یادبودی از ساعت ۹ تا ۱۲ روز سه شنبه ۹تیر ماه در کاخ گلستان برای قدردانی از زحمات او برگزار می شود. همچنین مراسم بزرگداشت این باستان شناس ایرانی روز چهارشنبه ۱۰ تیرماه از ساعت ۶تا ۷.۵ بعدازظهر در مسجد نور برگزار می شود .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا