چریک‌ها چطور تبلیغات می‌کنند؟

نویسنده تبلیغات چریکی، بدون هرگونه تعارفی، تبلیغ‌های هنرمندانه‌ای که فقط زیبا هستند اما هیچ تاثیری بر فروش ندارند را رد می‌کند. عطیه بطحایی، خواننده را تشویق می‌کند که برای طراحی یک تبلیغ موثر به خواست‌ها و نیازهای مشتریان توجه کنند؛ «ایده‌های خلاقانه در طرح‌های گرافیکی و تبلیغات تلویزیونی، دستاورد بررسی‌ها عمیق از خصوصیت‌های ذاتی محصول …

نویسنده تبلیغات چریکی، بدون هرگونه تعارفی، تبلیغ‌های هنرمندانه‌ای که فقط زیبا هستند اما هیچ تاثیری بر فروش ندارند را رد می‌کند. عطیه بطحایی، خواننده را تشویق می‌کند که برای طراحی یک تبلیغ موثر به خواست‌ها و نیازهای مشتریان توجه کنند؛ «ایده‌های خلاقانه در طرح‌های گرافیکی و تبلیغات تلویزیونی، دستاورد بررسی‌ها عمیق از خصوصیت‌های ذاتی محصول یا خدمت شماست و بر مزیت‌های رقابتی و جایگاه استراتژی شما در بازار مبتنی است. برای کسب این ایده‌ها، به درکی عمیق از خواسته‌های مشتریان هدف خود و کمبودهای احساس شده توسط آنان نیاز دارید.»

در این کتاب توصیه‌هایی به طراحان کمپین‌های تبلیغاتی برای تولید محتوای متنی و گرافیکی ارایه شده است. همچنین ویژگی‌های کمپین‌های تبلیغاتی چریکی نیز شرح داده شده‌اند.

نویسنده معتقد در ایران علیرغم اینکه تاکنون تبلیغات چریکی چشمگیری انجام نشده است اما فرصت و بستر ارایه چنین طرح‌هایی مهیاست.

یکی از نکات جالبی که در این کتاب ۱۲۱ صفحه‌ای به آن اشاره شده، «معرفی انواع فعالیت‌های پیشبرد فروش» است که معمولا توسط نویسندگان کتابهای تبلیغات و بازاریابی مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

«تبلیغات چریکی» توسط انتشاران سیته و با قیمت ۷۵۰۰ تومان منتشر شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا