تولید گوشی تلفن همراه در کشور افزایش می یابد

مدیرعامل شرکت ارتباط همراه گویا اروند در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تعرفه چهار و ۱۰ درصد برای CKD و SKD برای تولید گوشی مناسب است و دولت می تواند با اعطای اعتبارات بانکی به تولیدکنندگان ، میزان تولید این گوشی ها را بالا ببرد.“حمید سعیدی” افزود: این شرکت با …

مدیرعامل شرکت ارتباط همراه گویا اروند در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تعرفه چهار و ۱۰ درصد برای CKD و SKD برای تولید گوشی مناسب است و دولت می تواند با اعطای اعتبارات بانکی به تولیدکنندگان ، میزان تولید این گوشی ها را بالا ببرد.
“حمید سعیدی” افزود: این شرکت با شرایط فعلی و استقبال مشتریان از گوشی های ارزان قیمت، تصمیم به افزایش تولید این گوشی ها نسبت به سال گذشته کرده است.
به گزارش موبنا، شرکت ارتباط همراه گویا اروند  سال گذشته ماهانه به طور میانگین ۱۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن  همره تولید کرد. از این میزان تنها ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی های جی ال ایکس روانه بازار داخلی شد. بیشترین تولیدات این شرکت به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شد.
قرار بود با توافق وزارت صنایع با شرکت های داخلی از جمله itmc ، نیمه هادی عماد و شرکت ارتباط همراه گویا اروند و افزایش تعرفه واردات شرایط برای تولید گوشی ملی فراهم شود. اما با گذشت چند سال این تصمیم هنوز محقق نشده است.
۱۲۹/ ۱۵

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا